giftfor2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ladyAn

giftfor2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-10 16:30

Hoi bokkers,

Ik heb een kadokaart van giftfor2 voor een hotelovernachting waar ik 130,00 voor heb betaald. Nu ben ik een hotel aan het zoeken en toen ik een hotel naar mijn keuze gevonden had, bleek dat een overnachting daar 'maar' 89,00 euro kost per kamer.

Hmm .. enerzijds wil ik graag naar dat hotel, anderzijds ben ik nu toch geneigd verder te gaan zoeken naar een hotel dat in prijsklasse beter overeenkomt met wat ik voor de giftfor2 kaart heb betaald.

Wat zouden jullie doen?

Anoniem

Re: giftfor2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 16:50

Kun je geen twee nachten gaan en wat bijbetalen? :D

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 22:19

LZP --> BEU

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 22:21

Welke giftfor2 heb je? wij verkopen ze namelijk en er zijn ook aantal met diner e.d. erbij toch?
Of heb je echt alleen een bon met overnachting?

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 09:51

De enige giftfor2 van 130 euro die ik kan vinden is: Eindeloos Overnachten voor twee.
Dit is voor één overnachting voor twee personen, inclusief ontbijt een fles wijn en een late check out.

Weet je zeker dat het arrangement wat jij hebt gevonden voor 89 euro aan al deze eisen voldoet?

Ik heb mijn ouders een keer "bruisend overnachten" cadeau gegeven. Dit was voor 2 nachten in een 4-sterren hotel in de benelux. Ik geloof dat ik 159 euro had betaald. Het arrangement wat mijn ouders toen geboekt hadden was wel duurder in dat hotel, ik geloof iets van 199 euro.
Meestal komt de waarde aardig overeen. De meeste hotels zullen duurder zijn dan de waarde van de bon. Het voordeel is ook dat de ontvanger nog kan kiezen.

Ik moet wel zeggen dat niet alle waardes overeenkomen. Zo heb je een bon "high tea" voor 39 euro. Maar niet alle adressen rekenen 20 euro per persoon. Sommige adressen van de giftfor2 rekenen 15 euro, maar sommige ook 25 euro. Dus het is denk ik altijd schipperen.

ladyAn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-10 11:48

Ja klopt 'eindeloos overnachten voor twee'. Als ik via het hotel boek is het 89,00 inclusief ontbijt en check out komt ook overeen. Misschien is het een heeeeele dure fles wijn dan die we erbij krijgen :D

Ik ga even kijken wat ik ga doen. Of dit hotel of een ander hotel waarbij de waarde van de bon beter past.