Vandaag hoorde ik dat ik tussen kerst en oud&nieuw vrij ben, dus meteen vriend gebeld (die had al vakantie dan) en besproken dan lekker paar dagen samen weg gaan. De vraag is alleen nog, waarheen?
Zon, sneeuw, Nederland of buitenland, in principe is alles nog open, mits het betaalbaar blijft en ook goed bereikbaar is met auto of vliegtuig. Verder staan we voor alle opties open, dus wie heeft het topidee/bestemming?
dagje + nacht in Maastricht/Groningen/antwerpen/brussel etc etc etc...?!
Jennifuur
Geplaatst: 14-12-10 21:24
Maastricht is volgens mij altijd heel mooi rond de feestdagen
Steentje
Geplaatst: 14-12-10 21:25
Ik ben elk weekend wel in Maastricht te vinden, en in deze tijd van het jaar, doet Maastricht haast magisch aan. Ik vind het een aanrader om naartoe te gaan!
Ik ga er zelf ook Oud & Nieuw vieren.
Martenique
Geplaatst: 14-12-10 21:26
Enschede, kun je romantisch rondjes om de kerk schaatsen
Wenen, is al sprookjes stad dus tussen kerst en oud en nieuw nog meer denk ik. Denk ook dat vliegen niet meer lukt... tickets zijn onbetaalbaar in die periode...
Heb nu leuke hotelletjes gevonden in Brugge, gent en Keulen, dat allemaal goed te doen met eigen vervoer en nog leuk betaalbaar. Wat is leukste stad denken jullie?
Ik ben dinsdag voor een dagje in Brugge geweest en vond er serieus geen klap aan! We gingen voor de kerstmarkt maar die 4,5 kraampjes die er stonden... was niet veel soeps Maar ik weet ook niet wat je zoekt.. als je voor wat winkels gaat... die zitten er bijna niet als je gewoon voor een leuk oud stadje gaat... dan is grappig... Wij waren er binnen 3 uur klaar mee eerlijk gezegd en toen moesten we nog 3 uur rond lopen daar
Brussel ben ik paar maanden geleden geweest en dat vond ik dan wel weer leuk veel te zien en iets meer te beleven als in Brugge
Anoniem
Geplaatst: 17-12-10 22:19
horseNL00 schreef:
Hey Tess,
toevallig dat ik je topic zie! Je moet naar PARIJS!! De stad van de liefde! Echt geweldig rond kerst. Misschien komen wij jullie dan nog wel tegen!
x
Hey,
daar zijn we al geweest samen, dus willen nu graag iets anders, hoewel Parijs ook zeker voor herhaling vatbaar was!