Leuk surfcamp voor beginners van 20+, wie helpt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Serendipity1

Leuk surfcamp voor beginners van 20+, wie helpt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-10 20:09

Dag Bokkers!

Nou, zie titel. Wie weet er een leuk surfcamp, in de zomervakantie voor 2 meiden van 20 en 21 jaar?
Liefst niet in Frankrijk, daar t vriendinnetje niet zo van Frankrijk houdt :P Maar mocht het meest geweldige kamp nou in Frankrijk zijn, dan valt er vast nog wel wat over te halen.
Ohja, het liefst een beetje internationaal en niet al te druk omdat wij nog helemaal niet kunnen surfen :D

Shoot :)

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:03

In Mimizan heb je een onzettend leuk surfkamp; http://www.mimizan.nl/
Ligt wel in Frankrijk, maar wel erg leuk!

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 19:05

www.flowtrack.be

Zeker een aanrader!
In Spanje, tussen de belgen.
Heb er zelf 2 fantastische jaren gehad! <3

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 20:10

http://www.saiko.com/boardreizen/golfsurfreizen.php

Mensen achter de organisatie zijn erg leuke mensen, ik vertrouw erop dat ze ook leuke reisjes organiseren.

Afgelopen zomer zelf in Capbreton (net even boven Biarritz) geweest; leuk om te surfen en leuk om uit te gaan. Maar wel erg frans (dus wat gereserveerde mensen en frans moeten praten omdat ze iets anders niet verstaan).

Noordkust van Spanje is ook erg leuk, bovengenoemde organisatie gaat o.a. naar Loredo.

Alvast ontzettend veel succes met het te boven komen van de spierpijn. Als je daar doorheen bent is het ontzettend leuk om te doen, dat surfen.

Serendipity1

Re: Leuk surfcamp voor beginners van 20+, wie helpt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-11 23:38

HEY wat leuk dat er nog wat reacties bij zijn gekomen, bedankt!! Had de moed al een beetje opgegeven dat er surfende bokkers zijn. Dat belgische kamp klinkt echt geschikt, de site van Kaka moet ik nog even goed bekijken. Ook vooral erg goedkoop; scheelt nogal wat met de Nederlandse kampen.

Enneh, Kaka, bedankt, volgens mij heb ik dat nodig :D

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 10:00

Surfen is coooool :D

Ik ben een aantal jaar naar Mimizan gegaan, onwijs leuk daar :j. Mooi strand, mooie golven en je hebt echt de tijd om het te leren. Wel vond ik dat het kamp meer in het teken stond van het stappen dan van het surfen. Hiermee bedoel ik dat als de golven goed waren in de ochtend en je wilde graag snel het water op, dat je dan nog weleens kon wachten op de leiding voordat die met hun brakke hoofd de borden kwamen uitdelen.

Er zit inderdaad ook nog wat in noord-spanje. En kijk eens op X-travel/beachmasters.

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 12:44

Ik ben trouwens niet echt een surfende bokker hoor. Heb de afgelopen jaren zo nu en dan een poging gewaagd het echt te leren, maar ik ben beter in ernaar kijken. Ook leuk :j

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 08:02

Ripstar heeft ook surf vakanties :) http://www.ripstar.nl/surf/surfcamps.html
Zowel in Frankrijk, Portugal als Zuid-Afrika.

Frankrijk kom je trouwens wel vaak op uit voor een surfvakantie, omdat je daar gewoon goede golven hebt om te surfen ;)

Prijzen zijn ook wel goed te doen trouwens.
Zag dat die Belgische site wel goedkoop was, maar die prijs was exclusief surflessen en materiaal :P Ik denk dat ze qua prijsniveau wel vergelijkbaar zijn.