4 december vertrokken we, alles verliep soepel, de autoreis, de vliegreis, de autorit.. En toen waren we er echt!
Kennis gemaakt met Wenda (ook wel Bedouin@bokt), en haar man Abderrahim. We moesten opschieten, want we zouden gelijk vertrekken! Mijn vader ging lopend, en ons reisgenootje uit België, Annelies, ging ook te paard!
We waren natuurlijk erg benieuwd op welk paardje we mochten! Ik was blij toen ik zag op welke knapperd ik mocht. Safir, een prachtig vos hengstje met een heerlijk eigenwijs koppie.
Onderweg was er natuurlijk ook de groep Dromedarissen die alle spullen voor ons meenamen. Ook was er een lief klein dromedarisje mee, die het leuk vond om een stukje met de paarden mee te lopen!

De dromedarissen waren echt superschattig, wat ik vooral grappig vond was de manier van liggen.

We mochten ook nog een ritje maken op de Dromedarissen. Ik mocht op de witte, dat was de zeurdromedaris.. Als de dromedarisman al naar hem toe liep, begon hij uit volle borst te zeuren. Ergens snap ik dat wel. Maar hij vond ons ritje wel gezellig volgens mij.

En toen was het tijd om te ..... racen! Dat ging HARD! Ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen.

En 's avonds lekker vroeg op bed (lees: 20.00 uur).. Dit was ons bed de laatste nacht.

Dit was een zeer kleine impressie van onze reis. Ik hoop dat jullie er van genoten hebben.

*droomt nog even verder*