zomer vakantie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hunter87

zomer vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-10 08:32

ja ja de winter is nog niet weg en mijn gedachtes zitten al in de zomer vakantie! :D
hebben net vakanties aan moeten vragen maar nu is dus de grote vraag, waar gaan we heen?

dus waar gaan jullie heen???

wij hebben 2x vakantie, 2 weken in mei en 2,5week in september. vriendlief wil graag 2x weg, nu hoeft dat voor mij niet perse.

vorig jaar was voor ons echt een ramp. hele leuke bestemmingen gevonden maar vriendlief was zo besluiteloos dat ik hem maar op een zaterdag afgezet heb bij een d-reizen en met vakantie naar buiten mocht komen. na 3 uur puzzelen en hij maar zn ''vakantie eisen'' met die mevrouw had besproken werd het jamaica. 3dagen van te voren werd jamaica geannuleerd vanwege een orkaan en zijn we gedropt in egypte.

Silence

Re: zomer vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 08:54

Wij gaan met de paardjes een week naar de Veluwe :D

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 09:38

Ik ga voor bijna een maand naar de VS terug naar het plekje waar ik een jaar college heb gedaan !! :) zeer leuk dus

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 09:58

LZP -> BEU

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 12:43

Citaat:
na 3 uur puzzelen en hij maar zn ''vakantie eisen'' met die mevrouw had besproken werd het jamaica. 3dagen van te voren werd jamaica geannuleerd vanwege een orkaan en zijn we gedropt in egypte

_O-

Dan zou ik me het hoofd niet meer breken!
Zeg je gewoon tegen die 'mevrouw' welke dag je weg wilt en dan zie je wel waar je beland.... :D

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-10 13:17

nou pff hou op. hij is heel extreem hoor! zou je een rijtje opgeven :P ( dit ging dan om egypte, terwijl we dus net een annulering hadden en er niet zoveel keuze meer was op korte termijn.)
hotel
all in (min 4x per dag eten kunnen halen)
min 4 sterren
zwembad (liefst meer)
zee
duikschool
in de stad maar ook wel weer aan het centrum maar dan aan de rustige kant
wellness faciliteiten
discotheek
excursie mogelijkheden vanaf hotel
en natuurlijk mag niet over een bepaald budget heen. nee hij ging nog net niet afdingen :P

zou ik nog ff doorgaa... :D ik heb al wel bedacht dat het een canarisch eiland word. en voor de rest laat ik het aan hem over haha! arme mevrouw in de winkel

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 13:21

wij gaan met onze paardjes naar goirle 3 weken lang!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 20:09

ik heb dit jaar ook geen idee waar ik heen wil..
misschien samen met mn vriend, misschien ook niet.

2 jaar terug last minute heel goedkoop naar italie geweest.. dat was niets (was wel heel gezellig hoor die week maar het hotel was afschuwelijk, zonder airco enz, en er was geen biet te beleven daar).
vorig jaar op veel zeuren en aandringen van mijn kant naar tunesie gegaan.
hij wilde eigenlijk niet, zag het niet zo zitten... die grote zandbak waar ik heen wilde (sahara :D ) en kameelrijden enzo. nee dat wilde ie niet hoor.
uiteindelijk vond hij het zowat nog leuker dan ik en stond ie bij de reisleider vooraan om zich aan te melden voor een ritje op een dromedaris. veel van t land gezien ook, was echt heel gaaf.

maar wat dit jaar..... ik weet het echt niet meer...
vooral ook omdat ik niet zoveel geld heb.. (en hij ook niet)...
zo rond de 700/800 euro is toch echt wel de max..
europa vind ik al snel saai (zou niet weten wat we in europese landen nog kunnen zien wat we nog niet een keer gezien hebben). maar buiten europa kunnen we op tunesie/egypte na eigenlijk niets betalen.
en op egypte reageerde hij niet zo enthousiast.. ("naar zoiets zijn we vorig jaar toch ook al geweest?")

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-10 20:22

egypte is opzich best leuk, raad je alleen wel een paar dingen aan
laat je echt faccineren, neem nog 2 weken extra daarna vrij want je krijgt geheid een relatie met je wc :P
egypte heeft ook wel positieve dingen hoor, duiken super gaaf, lekker klimaat, geen regen maar het is wel wel een hele grote sahara met af en toe een huisje :D

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 20:26

Sterker nog, de winter is nog niet eens begonnen :+

Maar ik ga in elk geval een weekje op kamp als leiding en ik ga naar Lowlands, dat is voor mij toch ook een soort van vakantie :)
Verder ga ik veel werken en misschien nog naar Spanje/Griekenland met vriendinnen.
Maarja, als ik eventueel hertentamens heb blijft er weinig vakantie over...

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 20:27

je bedoeld vaccineren of niet ?
heb jij inentingen gehad?
ik ben vorig jaar voor tunesie al voor Hep. A en DTP ingeent en ga aankomend half jaar ook de vervolg vaccinatie voor Hep A halen en de 3 Hep B vaccinaties.

mij leek zo'n rondreis door egypte wel gaaf maar geloof dat dat ook al boven mn budget ligt :=

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 11:12

Vriendlief komt uit Ierland, dus ik zou van de zomer eigenlijk wel weer eens twee weekjes heen willen. Dat is voor mij in ieder geval al weer een tijdje geleden, tenminste in de zomermaanden.

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-10 15:59

zwitsal: haha ja dat bedoelde ik. ik heb hep A B DTP en gele koorts. daarnaast heb ik nog de nodige vaccinaties voor me werk

ik had gistern wat duikinfo opgezocht bij de canarische eilanden, vriendlief is voor een week naar duitsland, en heb het maar snel in zn tas gestopt! haha, nu maar eens horen als die het gevonden heeft.

judith__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 16:01

aruba? eeen idee misschien?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 16:10

hunter87 schreef:
zwitsal: haha ja dat bedoelde ik. ik heb hep A B DTP en gele koorts. daarnaast heb ik nog de nodige vaccinaties voor me werk

ik had gistern wat duikinfo opgezocht bij de canarische eilanden, vriendlief is voor een week naar duitsland, en heb het maar snel in zn tas gestopt! haha, nu maar eens horen als die het gevonden heeft.

maar naast al deze mooie vaccinaties dus alsnog een relatie met je wc gehad ? ^^

ben benieuwd naar de reactie van je vriend haha

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-10 10:40

judith__ schreef:
aruba? eeen idee misschien?

op bezoek bij je vader of niet?? :P

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-10 10:42

Zwitsal schreef:
hunter87 schreef:

maar naast al deze mooie vaccinaties dus alsnog een relatie met je wc gehad ? ^^

ben benieuwd naar de reactie van je vriend haha

oh jah zeker, je hoeft maar 1 ding verkeerd te eten en this gedaan voor een hele poos!
haha nou die belde gistern op. stond bij de klant, had zn labtop nodig, doet de tas open en hij had het bijna weggegooid!! hij had het er met collega over gehad dat ik daar na toe wilde en toen zat dus die collega naast hem toen die zn tas open deed. die had het dus snel tussen de afval stukken weggetrokken en gezegt, voglens mij is dit van marijke :P

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 10:44

Ha D-reizen, mijn collega :+ Ik werk er ook dus als je tips en advies wilt hoor ik het wel ;)

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 10:46

hunter87 schreef:
nou pff hou op. hij is heel extreem hoor! zou je een rijtje opgeven :P ( dit ging dan om egypte, terwijl we dus net een annulering hadden en er niet zoveel keuze meer was op korte termijn.)
hotel
min 4 sterren
zwembad (liefst meer)
zee
duikschool
wellness faciliteiten
discotheek
en natuurlijk mag niet over een bepaald budget heen. nee hij ging nog net niet afdingen :P

zou ik nog ff doorgaa... :D ik heb al wel bedacht dat het een canarisch eiland word. en voor de rest laat ik het aan hem over haha! arme mevrouw in de winkel

Dan denk ik dat tenerife wel bij jullie past :j en dan zou ik voor costa adeje gaan, duiken kun je wel bij de canarische eilanden, maar verwacht geen egypte en of caribisch gebied ;)

EDIT: bedenk wel dat AI voor spanje (canarische eilanden) vrij duur uitvalt en voorral als je dan ook nog eens een goed 4* hotel daarbij hebt. Welk budget hebben jullie om uit te geven p.p?
Laatst bijgewerkt door Cadaz op 14-12-10 10:48, in het totaal 1 keer bewerkt

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-10 10:47

thqs!!! ik zou eens gaan google-e en opzoek gaan naar een leuk hotel! :D

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 10:49

ff edit gedaan bij me vorige reactie :+

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-10 12:43

_Daniella schreef:
hunter87 schreef:
hotel
min 4 sterren
zwembad (liefst meer)
zee
duikschool
wellness faciliteiten
discotheek

Dan denk ik dat tenerife wel bij jullie past :j en dan zou ik voor costa adeje gaan, duiken kun je wel bij de canarische eilanden, maar verwacht geen egypte en of caribisch gebied ;)

EDIT: bedenk wel dat AI voor spanje (canarische eilanden) vrij duur uitvalt en voorral als je dan ook nog eens een goed 4* hotel daarbij hebt. Welk budget hebben jullie om uit te geven p.p?

we hebben 2x vakantie, 9mei 2 weken en 29aug 3weken. vriendlief had bedacht om een hotel uit te zoeken en dan kijken wel van de 2 periodes het goedkoopste is... ik vind een leuk 3* hotel ook leuk. gaat mij meer om de dingen die er te doen zijn dan hoeveel * een hotel heeft. wij zijn absoluut allebei geen types die je moet een boekje op het strand legt voor hele dagen. weet je zo een leuk hotel? we willen zn rond de 10 dagen weg, budget rond de 900euro

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:17

p.p of totaal dat maakt een heel verschil :+ ik weet wel meerdere leuke hotels alleen weet niet of ze allemaal all inclusive hebben, omdat je dat niet zo heel veel ziet daar (bij de middenklasse hotels)

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 13:19

qua ligging vind ik la pinta een top hotel (opa en oma en oom en tante gaan er al jaren heen) direct aan het strand, bij de haven langs de leuke gezellige boulevard met allemaal leuke winkeltjes en restaurants. Maar die heeft geen all incluve. wel half pension,volpension, logies ontbijt e.d.

Club atlantis is ook wel goed. dit zijn appartementen maar is alleen op basis van logies (alleen slapen dus)

Iberostar Bouganville is misschien ook wel iets, hier hebben ze wel all inclusive :)

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-10 10:40

welk eiland is dit? super vet dat je ff met me meedenkt:) ik ga vanmiddag bij je apeldoornse collegas nog ff infoboeken halen.
we gaan binnenkort met 8 meiden een lang weekeind naar londen, moet daar ook ff info over ophalen. heel gezellig allemaal :)

budget is trouwens p.p