Disneyland Parijs deel 3

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CoonArt

Berichten: 23294
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 21:24

Wat was er zo 'walgelijk' dan aan Kyriad? Ik vond er niks 'walgelijks' aan namelijk, juist een normaal landelijk hotel. :) Heel aardig personeel ook! :)

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 21:30

Bij ons was het smerig, zaten er een paar haren tussen de lakens (ja dan ben ik er klaar mee ja), lag er overal stof tussen de randen/op de oppervlakken en kon je nog net je kont niet keren in de kamer. De bedden daar kreeg ik zo ongeveer een hernia van :+

Lumi

Berichten: 4439
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 22:05

Cinderella schreef:
Ik vind foto's juist leuk. Lekker meegenieten vanaf de bank. :D


En dat is de reden dat ik ze niet leuk vind want ik word er heel jaloers van _O-


Maar vooral lekker doorposten hoor :)

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 22:18

CoonArt schreef:
Wat was er zo 'walgelijk' dan aan Kyriad? Ik vond er niks 'walgelijks' aan namelijk, juist een normaal landelijk hotel. :) Heel aardig personeel ook! :)


Bij mij was het ook super schoon! Zou er zo een tweede keer naartoe gaan. Maar die blokhutten bij die ranch waren ook heel leuk en netjes. :)

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 22:22

Ik vond het Disney hotel waar ik in zat armoediger en viezer dan het kyriad waar ik vlak daarna overnachte.

Vind walgelijk echt verschrikkelijke overdreven woordkeuze.

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 22:38

Ik vind het oprecht smerig ofwel walgelijk als de haren van de vorige persoon nog in het bed liggen -O-

Die blokhutjes waren Inderdaad echt top :j

CoonArt

Berichten: 23294
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 22:40

Celiien schreef:
Bij ons was het smerig, zaten er een paar haren tussen de lakens (ja dan ben ik er klaar mee ja), lag er overal stof tussen de randen/op de oppervlakken en kon je nog net je kont niet keren in de kamer. De bedden daar kreeg ik zo ongeveer een hernia van :+

Een HAAR?! Meid, die wis je zo weg, niet zo betuttelen om een HAAR. En ja, het is ook een SLAAPKAMER. Die horen zo te zijn, ondertussen vertoef je in het park. Daarom zijn die kamers ook zo klein... Om niet de hele dag in te verblijven.... :')

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 22:44

CoonArt schreef:
Celiien schreef:
Bij ons was het smerig, zaten er een paar haren tussen de lakens (ja dan ben ik er klaar mee ja), lag er overal stof tussen de randen/op de oppervlakken en kon je nog net je kont niet keren in de kamer. De bedden daar kreeg ik zo ongeveer een hernia van :+

Een HAAR?! Meid, die wis je zo weg, niet zo betuttelen om een HAAR. En ja, het is ook een SLAAPKAMER. Die horen zo te zijn, ondertussen vertoef je in het park. Daarom zijn die kamers ook zo klein... Om niet de hele dag in te verblijven.... :')

Meid :+ ?

Ik vind dat oprecht heel smerig. Mag ik een mening hebben of niet :+ ? Ik had gewoon geen goede ervaring, dus ik ga er niet meer heen.
En een bed waarbij je een halve hernia krijgt terwijl je in een park de hele dag nog rondslenterd, vind mijn rug niet zo prettig. Het kleine had ik nog mee kunnen leven als de rest er niet was geweest.

L_iek
Berichten: 9713
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 14:07

Woeehoee! Heb mijn vriend eindelijk zo ver gekregen en in November gaan wij weer naar Disney. Dit keer voor de eerste keer in Newport Bay. Ben benieuwd!

x_Irisje_x

Berichten: 3700
Geregistreerd: 07-01-04

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 14:16

Daar zit ik in november ook :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110721
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 14:22

Newport Bay hebben wij een paar jaar geleden ook gezeten en het was toen best wel verouderd :=
Wat me ook opviel is de bergen sigarettenpeuken die boven ieder raamdakje lagen wanneer je op het balkon stond.
Het ontbijt was wel erg lekker en de kamer netjes schoon.

L_iek
Berichten: 9713
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 14:35

Volgens de site is het nu gerenoveerd, ben benieuwd!

CoonArt

Berichten: 23294
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 15:31

L_iek schreef:
Volgens de site is het nu gerenoveerd, ben benieuwd!

Ze zijn nog wel aan de straat bezig... :)

bora

Berichten: 1389
Geregistreerd: 30-07-03

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 15:43

Ik heb een vraag misschien dat hier iemand het weet.

Ik heb een magic flex jaarabonnement maar ik heb tot nu toe iedere keer op een camping gestaan.
Maar hoe werkt het als ik een hotel zou willen boeken? Ik zou met mijn abonnement tot 40% korting kunnen krijgen. Zou ik dan bij een hotel rechtstreeks moeten boeken of kan het bv via een reisbureau.

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 15:48

Voor de die-hard Disney fans. Is LA ook de moeite waard? Weer gaan naar Universal , maar ik overweeg ook Disney. Ik hoor het graag.

Nadir

Berichten: 12722
Geregistreerd: 12-02-04

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 15:52

Ik vind Disneyland LA en Disneyland Paris erg veel overeenkomsten hebben. Als je een poosje niet geweest bent is het misschien leuk, maar je mist imo niet iets als je die dag ergens anders aan besteed. Ik zou liever naar Six Flags Magic Mountain gaan ;-)

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 16:03

Magic kingdom in florida vind ik echt veeeeel beter dan parijs.
Zou ook naar Anaheim gaan als ik er in de buurt was :D

Samy

Berichten: 11077
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 18:38

bora schreef:
Ik heb een vraag misschien dat hier iemand het weet.

Ik heb een magic flex jaarabonnement maar ik heb tot nu toe iedere keer op een camping gestaan.
Maar hoe werkt het als ik een hotel zou willen boeken? Ik zou met mijn abonnement tot 40% korting kunnen krijgen. Zou ik dan bij een hotel rechtstreeks moeten boeken of kan het bv via een reisbureau.


Je moet een speciaal telefoonnummer bellen en dan een datum door geven dan geven zij jou een prijs.
Ik heb nog nooit gebeld, omdat het TOT 40% kan zijn, dus ze kunnen je ook 10% geven. Boek meestal een hotel buiten het park (laatste 2x in Kyriad gezeten volgende x pak ik een andere) denk dat ik daar goedkoper mee ben dan bij Disney zelf.

bora

Berichten: 1389
Geregistreerd: 30-07-03

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 20:56

bedankt voor de informatie

L_iek
Berichten: 9713
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 10:49

Is cafe Mickey een aanrader?

CoonArt

Berichten: 23294
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 11:16

L_iek schreef:
Is cafe Mickey een aanrader?

Oh jawel, grote kans op character meets!

L_iek
Berichten: 9713
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Disneyland Parijs deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 16:09

Ah, begreep dat dit bij Inventions wel altijd is?

CoonArt

Berichten: 23294
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 18:29

L_iek schreef:
Ah, begreep dat dit bij Inventions wel altijd is?

Meer bij Café Mickey, wordt zelfs in de folder en plattegrond zelfs vermeldt... :)

ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 21:04

CoonArt schreef:
L_iek schreef:
Is cafe Mickey een aanrader?

Oh jawel, grote kans op character meets!


En zijn dit dan alleen de standaard karakters? (Mickey, mini Pluto etc) of ook prinsessen?

Wij gaan as maandag (en dinsdag of woensdag) voor het eerst met onze dochtertjes (bijna 2 en 4 jaar oud). Iemand die onlangs is geweest die mij kan vertellen of de Disney Illuminations, de lightparade is?

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 21:15

L_iek schreef:
Ah, begreep dat dit bij Inventions wel altijd is?


Yesss Inventions komen gegarandeerd characters. Je betaald er (dik :+) voor maar het is zooo leuk. <3
Wij zijn vorig jaar winter geweest, was toen alleen nog plaats om 22:00. :') Achteraf was dat perfect, we hadden een tafel recht tegenover het kasteel dus we konden tijdens het eten op een hele bijzondere manier genieten van Illuminations. :D
Gewoon goed eten, supervriendelijk personeel.. Characters nemen echt de tijd voor een foto. Daar doe je het tenslotte voor. :)

Je kan ook lunchen (alleen op zondag), dan hebben ze elke week een ander thema met speciale characters.

En @shadowfax, Disney Illuminations is niet echt een parade... Grote licht/special effects show geprojecteerd op het kasteel.

Oh god ik word ZOOO jaloers van alle berichten hier :') Ik wil ooook. Vriend pas weer over 2 jaar. :+