Nuttig midweekje weg voor weinig geld.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lisann__

Nuttig midweekje weg voor weinig geld.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 18:44

Hallo bokkers,

Lekker puberaal proberen ik en mijn broer onze ouders met Carnaval het huis uit te krijgen. (ze houden die week vrij omdat ze weet dat wij een verrassing hebben, dus ze verwacht het wel)
Ik en mijn broer zijn maar arme studenten en mijn ouders gaan echt niet bijleggen bij onze 'verrassing' omdat ze ook wel door hebben dat wij ze weg willen hebben met Carnaval.

Alleen met een droog vakantie huisje in Nederland zijn ze natuurlijk niet tevreden, want dan kunnen ze 'net zo goed' thuis blijven. Dus er moet wel wat te doen/zien zijn voor 5 dagen lang.

En uiteraard moeten ze daar ook eten etc. dus daar moeten we ook al geld voor neertellen, en uiteraard moeten wij ook nog kunnen eten thuis.

We hebben écht een maximum van 400,- voor de accomodatie. voor 5 dagen (of lang weekend, is ook goed.)

Heeft er iemand een leuk idee? Ze vervoeren zich gewoon met de auto, en het lieft binnen Nederland/Belgie.

Ik ben benieuw of de bokkers iets leuks weten. :)

Douce

Re: Nuttig midweekje weg voor weinig geld.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:45

Vakantieveilingen.com !
zoiets. Kun je kijken of er iets tussenzit voor jullie :) Ik weet geen plek helaas. Het kan wel handig zijn om een plek uit te zoeken waar geen carnaval is, tenzij je ouders er ook wel van houden.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:48

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:49

Zelf ben ik hier geweest

http://sites.google.com/site/habets2/

In valkenburg, eigen douche/keuken wc en beneden een slaapkamer boven een soort woonkamer met goed verzorgt en ruim genoeg aan ontbijt erbij. Dit is 300 pw excl toeristenbelasting maar ontbijt hoef je dus niet meer te betalen. Daarbij is er genoeg te doen in Valkenburg en kun je daar ook goedkoop eten als je even rondkijkt. Was niet boven de 20,- met toch soms 3 gangen dinners.

petrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:50

wat zoek je precies ?

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:51

petrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:59

Ik bied ze voor 300 euro een appartement aan in Friesland .Inclusief ontbijt, linnengoed e.d. Meer info op www.dezijlwerf.nl en als je op de foto klikt boven het adres zie je nog meer foto`s

veel succes!

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 10:27

Via http://www.bungalows.nl/ kun je ook heel goedkoop een midweekje boeken.
(Dit is weekendjeweg.nl maar dan voor bungalows)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 16:47

Stuur ze een midweekje naar de Belgische Ardennen! Daar heb je leuke Landal parken en die zijn niet zo heel duur buiten het seizoen om. Ze kunnen daar ook van alles doen, sportief doen, maar ook steden bezoeken ofzo :)