Ik hoop zelf te kunnen, al probeer ik al een aantal keer erheen te gaan, maar iedere keer loopt het net even zo, dat ik niet kan
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 08-12-10 18:35
Ik twijfel of ik er aankomend jaar naartoe zal gaan. Vond de tentenkamp in de herfst nogal tegenvallen. Misschien als ik op dat moment nog een paar dingen nodig heb of ze hebben een goede actie dan denk ik dat ik wel ga.
Edit; als ik deze aanbiedingen zo zie dan ga ik niet.
kimmie88
Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-10 18:37
Schrok even, zag een reactie van een mod en dacht dat het topic verkeerd was oid haha
Ik ben er nog nooit geweest en zie iedere keer de leuke acties. Hoop dit jaar echt te kunnen gaan
shetties
Geplaatst: 08-12-10 18:39
Is dat alles wat in de aanbieding is? Geen Anky en ES pads meer?
Ik ben in de herfst voor het eerst gegaan, net gekeken naar een eigen paard dus daar moesten ook spullen bij en de tentenkamp leek me erg leuk omdat er altijd zoveel leuke aanbiedingen waren. Vond het erg tegenvallen.
Ik denk dat er meer aanbiedingen komen tegen die tijd shetties
kimmie88
Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-10 18:42
shetties schreef:
Is dat alles wat in de aanbieding is? Geen Anky en ES pads meer?
Normaal zijn het toch 4 pagina's?
Dit is idd wat ze tot nu toe al weten wat er in de aanbieding komt. Afgelopen herfst was het idd 4 kantjes vol met aanbiedingen, maar komt goed, denk ik
shetties
Geplaatst: 08-12-10 18:43
Ik hoop het wel, meestal is het wel zo dat er meer komt Als het alleen deze advertentie is, ga ik denk ik niet.
Ik zag idd ook al 2009 staan! Weet niet of ik dit jaar naar tentenkamp ga. Ben t afgelopen jaar 2x geweest en vond de 2e keer de aanbiedingen wel een beetje tegenvallen. Ga dan denk ik liever naar de ooteman uitverkoop dit jaar ofzo.