Patagonie wie o wie is daar geweest

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Patagonie wie o wie is daar geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 14:17

Zo we zijn net terug van vakantie naar Bali en Dubai en het nieuwe jaar komt eraan dat betekend voor mij plannen plannen plannen.

Dit jaar is mijn oog gevallen op Patagonie gewoon vanwege de natuur en de schoonheid.. en het is niet te doen als je te oud bent of een kleintje heb en ik hoop toch wel minimaal een van die 2 dingen mee te maken.

Ik vraag me af of er bokkers zijn geweest en wat ze er van vonden. Enige waar ik bang voor ben is de kou en de hoogte ik heb in Frankrijk al last van de bergen...hoe zal het dan daar zijn.

Wie is er geweest en kan me haar ervaring vertellen?

Anoniem

Re: Patagonie wie o wie is daar geweest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 15:41

Helaas zelf geen ervaring, collega van mij wel.
Dus misschien is het een beetje een zinloos berichtje, maar ja...

Hij is er in ieder geval rond deze tijd geweest (voorjaar/begin zomer), omdat hij het daar in de winter ook niet zag zitten. En hij is wel een zeer ervaren reiziger.
Wat ik gehoord heb, heeft hij daar (afgezien van een overval, maar dat kan je overal overkomen) een super tijd gehad, geen last van de hoogte, makkelijk contacten kunnen leggen, makkelijk onderkomen kunnen vinden.
Hij heeft dus alles ongeorganiseerd gedaan en is gaan fietsen en wandelen.

(ik wil eventueel wel m'n best doen om zijn e-mail voor je te vragen, maar zie hem niet vaak)

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 22:30

Doen!
Het is er schitterend! Ongekend!

Ik heb er gefietst! :o
Waar willen jullie precies heen?
Waar willen jullie op aan vliegen?
In welk jaargetijde zouden jullie willen reizen?
En
Hoe zouden jullie zelf het liefste reizen?
Het openbaarvervoer (bus) is uitstekend.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-10 08:32

Ik twijfel weer...is een keuze paard of reis niet zozeer de aanschaf paard maar een reis patagonie enkel een persoon is een paard op jaarstalling.

Maar wilde gaan rond nov/dec en dan via de onderste nationaal parken ushuaia naar punta arenas naar puerto natales zo naar de hoofstad.
Reizen verder via een georganiseerde toer-operator..wij zijn lui }>