concentratiekamp is in theresienstadt, inderdaad zeker de moeite waard maar niet in de stad Praag zelf. http://nl.wikipedia.org/wiki/Theresiens ... tiekamp%29 Wat ook niet in de stad zelf ligt maar zeker de moeite waard is zijn de zoutwaterbronnen in Karlovy Vary
Met nog een bokker en nog 2 vriendinnetjes, even in de gaten houden dus dit
lisette87
Geplaatst: 07-12-10 14:10
De fietstour door de stad is echt een hele grote aanrader! (ff googlen op bike tour, en anders hebben ze er info over bij toeristencentrum). De gids is enorm enthousiast, vertelt verhalen die niet in boekjes staan en weet écht alles over de hele stad; dat gevoel krijg je in ieder geval en dat is tof! En per fiets zie je toch heel wat meer dan die wandeltours..Even verder kletsen met de gids en hij vertelt je de beste restaurantjes/cafeetjes in Praag! De bike tour was mijn hoogtepuntje Praag!
Selket
Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-10 09:55
Thanks allemaal! Heb al contact met een paar couchsurfers daar die mij ook wel de leuke plekjes van de stad willen laten zien, dus ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen
Nou, even snel vanuit een internetcafe in Praag: Het is echt super hier! Alle toeristische dingen al gezien en alles te voet gedaan. Mijn couchsurfhosts hebben me ook flink wat van de stad laten zien en veel tips gegeven.. Helaas morgen alweer de laatste dag, dus nog eventjes flink genieten!