Dagje uit met vriend, tips en ideeën?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Guusje1

Dagje uit met vriend, tips en ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-10 20:09

Ik zou samen met mijn vriend een paar weken geleden een weekend weg gaan wat we al lang geleden hadden geboekt, maar dat kon helaas niet doorgaan.
Omdat we laatst nog een vakantie in februari hebben geboekt naar Egypte willen we eigenlijk voor die tijd niet nog een keer een weekendje weg.
Nu had ik wel het idee om eens een dagje ergens heen te gaan, maar ik ben eigenlijk helemaal inspiratieloos. Shoppen was ik zowiezo al van plan, maar dat kan ook een andere keer.
Ik kan vrijwel niks bedenken om samen te doen, dus iemand tips of ideeën?
Let wel, ik heb mijn rugwervel gebroken en kan dus niet iets actiefs ofzo gaan doen!

Caroline90

Re: Dagje uit met vriend, tips en ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 20:12

Lekker een dagje in een mooie stad gaan shoppen en lunchen(en daarna weer shoppen), savonds lekker uit eten, en daarna nog naar de bioscoop? of in andere volgorde als je vriend niet zo van shoppen houdt: Shoppen, lunchen, bios, uit eten! en dan wel bij voorkeur in een stad waar je niet zo vaak komt.

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-10 20:15

Dat is misschien wel een leuk idee! Daar had ik nog helemaal niet over nagedacht!
Hopelijk krijg ik mijn vriend zover om mee te gaan, meestal niet namelijk :o

Caroline90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 21:46

Oh gewoon wachten tot ie zelf iets nodig heeft ;) laat je hem de film of t restaurant kiezen ;) of allebei, werkt hier prima!

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 21:49

Ik heb een tijdje terug met mijn schoonzus een dagje Antwerpen gedaan. Eerst een beetje winkelen, Belgische bieren geproeft, daarna lekker wezen eten en naar de Metropolis (enoooooorme bioscoop) geweest. Echt superleuk :j
Ik heb geen idee waar Zeewolde ligt, misschien is Antwerpen wel te ver weg, maar een andere stad kan natuurlijk ook :)

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-10 22:29

@Caroline90: Ja dat doe ik ook wel eens maar volgens hem hoef je maar 1 keer per jaar kleren te kopen :o Restaurant en film laten kiezen is een goeie ;)

@Seraphim: Zeewolde is precies t midden van t land, ligt in de buurt van Harderwijk ;) Antwerpen heb ik al meer over gehoord, lijkt me leuk maar k weet niet of ik meneer zo ver krijg om daar heen te rijden haha!

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 22:34