In maart organiseren wij een familieweekend. Wij zijn met 18 volwassenen en 2 kinderen van 6 en 8 jaar oud.
Onze voorkeur gaat uit naar een weekend aan zee, eventueel de waddeneilanden. Opzich zal de locatie niet een probleem worden.
Maar ik ben eigelijk opzoek naar wat leuke activiteiten. Wij willen er een sportief weekend van maken, maar wij moeten er wel rekening mee houden dat de jongste 6 jaar is en de oudste 65 is. Wij vinden het ook geen probleem om enkele activiteiten gesplist te doen.
Meestal hebben we 1 sportieve activiteit zoals skieën, schaatsen, karten, zwemmen, wandelen, fietstocht etc. Daarnaast een excusie, wisky- en bierbrouwerij, chocolade fabriek. Een avond hebben we een spellenavond en een avond gaan we uiteten en daarna de kroeg in.
Nu wil ik dit jaar graag een orgineel famileweekend organiseren. Uiteraard zitten wij wel aan een bepaald budget. Maar misschien zijn er bokkers die een leuk avondspel, excursie of iets dergelijks weet. Oja, ik ben bang dat een strandrit te paard en niet in zal zitten

Bedankt alvast!