Leuk kasteel of speciaal hotel in NL

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blackje

Leuk kasteel of speciaal hotel in NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 12:41

Hi!

Omdat mijn vriend en ik straks 2 jubilea ( :+ ) hebben te vieren, willen we 1 of 2 nachtjes ergens overnachten in een kasteeltje of een speciaal hotel (wrs weekend in week 45 of 46). Omdat we zelf in NH wonen, het liefste in het zuiden, noorden of oosten van het land.

Had zelf deze al gevonden: http://www.kasteelgeulzicht.nl , maar daar kan je niet op zaterdag aankomen en dat heeft toch wel de voorkeur.

Wie oh wie heeft ergens leuke ervaringen ? :)
kasteelovernachtingen.nl heb ik ook gevonden, maar daar staan vooral kastelen in het buitenland op.

Alvast bedankt!

Mizoan

Re: Leuk kasteel of speciaal hotel in NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 12:47

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 15:25

Blackje schreef:
Hi!

Omdat mijn vriend en ik straks 2 jubilea ( :+ ) hebben te vieren, willen we 1 of 2 nachtjes ergens overnachten in een kasteeltje of een speciaal hotel (wrs weekend in week 45 of 46). Omdat we zelf in NH wonen, het liefste in het zuiden, noorden of oosten van het land.

Had zelf deze al gevonden: http://www.kasteelgeulzicht.nl , maar daar kan je niet op zaterdag aankomen en dat heeft toch wel de voorkeur.

Wie oh wie heeft ergens leuke ervaringen ? :)
kasteelovernachtingen.nl heb ik ook gevonden, maar daar staan vooral kastelen in het buitenland op.

Alvast bedankt!

Ook gefeliciteerd :D

Geulzicht ben ik ook geweest en vond het niet zo bijzonder (eigenlijk zelfs nogal teleurstellend). Alleen de lobby en ontbijtzaal hebben een kasteelgevoel, maar de kamers is weinig kasteels aan. Vooral gedateerd. En verder was het personeel ook niet bepaald vriendelijk.... Wat je er voor betaald vind ik echt totaal niet in verhouding.

Dacht dat er in Limburg nog wel meer waren, geloof ook eentje in Kerkrade (of Doenrade ofzo), maar daar ben ik nooit geweest. Wel mooie omgeving daar 8-)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 17:02

Als je zoekt op "romantisch weekend" krijg je volgens mij meerdere topics te zien, waar je denk ik wat aan hebt.

Dit soort vragen worden hier vaak gesteld.

In ieder geval veel plezier.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 17:14

Bedankt :D

@miep1979: bedankt voor de tip ;)

@joozz: bedankt voor je ervaring! Ik zal het meenemen :)

@mbkaatje: ik heb gezocht, maar kwam veel topics tegen over lange weekenden in het buitenland. Niet over kasteel overnachtingen in nl :)