Help...vrijgezellendag in Weert voor veeleisende vrijgezel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lotje02

Help...vrijgezellendag in Weert voor veeleisende vrijgezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 10:51

Mijn zus en ik zijn gevraagd om een vrijgezellenfeest te organiseren voor een vriendin. Nou dacht ik dat je je als vrijgezel liet verrassen, maar mevrouw blijft hints geven over haar feest. En ze is nogal veeleisend.....Ze wil de hele dag beziggehouden worden, daarna ergens lekker eten en dan flink stappen.
Het eerste is ons inmiddels gelukt, we gaan een 'hollands-next-topmodeldag' doen in Weert. (niet mijn favoriet, maar goed, het is haar dag) Nu de rest nog........Wij zijn helemaal niet bekend in Weert, kunnen we daar ergens lekker eten en flink stappen of moeten we daarvoor ergens anders naartoe? En waar dan? (wij komen zelf uit een klein dorpje bij Venlo, dus daar valt weinig flink te stappen) Wie oh wie kan ons helpen??

MarliesV

Re: Help...vrijgezellendag in Weert voor veeleisende vrijgezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 10:56

Dat flink stappen is iets wat je zelf maakt. Dus leuke kroeg opzoeken en gezellig aan de pimpel met elkaar. Zorg wel voor vervoer terug.

Jammer dat zij zich er zo mee bemoeit trouwens. Zowiezo dat ze weet dat jullie dat organiseren was niet mijn keuze geweest.

Misschien eens op internet kijken naar lekkere restaurants. Ik zou meer richting eetcafé gaan ivm de gezelligheid en de kosten.
Vaak kan je wel recenties en zo lezen op internet wat goed is en wat niet. Kan je anders niet iemand uit die buurt eens polsen.

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-10 10:53

Ik vind het ook jammer dat zij zich er zo mee bemoeid. Ze heeft zelfs aan ons gevraagd of we iets wilden organiseren. Normaal moet dat een verrassing zijn. Maar zij is nou eenmaal iemand die zelf het liefst alles wil organiseren.

Ik zal eens op internet gaan googelen.