Landal Green parks de Lommerbergen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Landal Green parks de Lommerbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-10 19:17

Mijn ouders,zus en ik gaan volgend jaar naar de Lommerbergen in Limburg. Je kan vlakbij het park paardrijden dus dat is mooi.. Wie zijn er geweest en wat waren jullie ervaringen?

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 12:17

Ik ben nooit op de camping zelf geweest maar kom officieel wel uit een dorpje in de buurt van Reuver. Tegenover de camping ligt inderdaad 'Manege Killaars'. Je kunt hier 'gewoon' bijvoorbeeld 2 paarden huren en dan ga je alleen een bosrit maken (bos ligt er zowat aan vast en is niet groot dus verdwalen is vrijwel onmogelijk). Ik vind het zelf wel apart dat ze gasten zomaar alleen met de paarden wegsturen; ik ben zelf dan wel verantwoordelijk genoeg maar of iedereen dat is?

Ik heb hier zelf nog in het voorjaar met mijn vriend (die 10 rijlessen had gehad) een rustig bosritje gemaakt op 2 (hele grote) paarden. Ik vond de zadels wel aan vervanging toe, niet dat ze perse verkeerd lagen maar ze waren wel enigszins versleten, en ook de stallen zijn klein (wel schoon). De paarden zijn braaf en zien er goed uit;
Afbeelding

Verder is het wel een mooie omgeving; dichtbij de maas waardoor je in de zomer heerlijk kunt wandelen of een terrasje kunt pikken aan 1 van de dorpen rondom de maas.

Quinette

Re: Landal Green parks de Lommerbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 12:49

Ook ik woon in n dorpje in de buurt van reuver:P
Heb voor n aantal jaren terug 2x daar gereden. 1e keer op eigen houtje...en ja t bo is klein, dus we hadden t wel zo gezien eigelijk. 2e keer hadden we begeleiding mee gevraagd en toen echt n heerlijke buiterit gemaakt door zowel bos als langs akkers en maas. Dus kan je wel aanbevelen om met begeleiding te gaan.

Ja, t is allemaal wat ouder daar en dat ziet voor t oog misschien minder uit, maar de paarden worden er goed verzorgd en dat is toch wel belangrijker vind ik.

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-11 17:31

Hoi,

Een vriendin en ik willen graag volgende week op een doordeweekse dag een buitenrit gaan maken.
We willen graag 2 paarden huren bij Manege Killaars in Reuver.

Maar is reserveren hiervoor verplicht?
Of kunnen we gewoon op de dag zelf naar de manege gaan?

Alvast bedankt! :)