Weekendje weg met vriend.. Waar naar toe!?!?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bermudaa

Weekendje weg met vriend.. Waar naar toe!?!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-10 08:26

Hoi Bokkers! :)

Ik en mijn vriend willen dólgraag in de 1e week van december een weekendje weg. (naja weekendje, een lang weekendje dan :D vrijdag zaterdag zondag en maandag)'
Wij werken allebei méer dan fulltime.. (hij werkt overdag, en ik werk ook overdag maar ook 4x in de week 's avonds) en als we tijd over hebben spenderen we dat dolgraag aan elkaar. <3

Nu willen we er samen lekker tussenuit, in het begin van de zomer zijn we al op vakantie geweest dus dat hoeft nou ook niet meer. We willen lekker samen een paar dagen ontspannen in een hotel met een binnenzwembad, sauna etc.. maar er moet ook een leuke stad in de buurt zitten! Onze voorkeur gaat uit naar Belgié of Duitsland..

Heeft iemand een idee of een aanrader? en eventueel met een linkje voor meer informatie?

Heel erg bedankt alvast! ;)

Mano88

Re: Weekendje weg met vriend.. Waar naar toe!?!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 08:28

Zoek eens op Romantisch weekendje weg, daarover zijn namelijk al zoveel topics geplaatst! :)

Veel succes met iets vinden!

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 08:42

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 09:00

Berlijn schijnt rond de kerst heel mooi te zijn, ook buiten kerst om, misschien de moeite waard om eens heen te gaan!

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 09:03

Antwerpen/Gent?

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 09:07

Je hebt ook kerstmarkt in Praag.. als je op de grens duitsland/tsjechie zit kan je daar ook even langs! Allemaal lichtjes veel kraampjes etc.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 09:15

hotelspecials.nl
is ook altijd erg leuk in prijs :D

ik ben begin dit jaar naar antwerpen geweest...Radisson Blue Hotel (SUPER!)
hadden een grote kamer...met ligbad etc. zwembad met uitzicht op het oude station (PRACHTIG) ...
en sochtends het lekkerste ontbijt ooit!

Duitsland ook erg mooi.

Kijk ook eens actievan de dag!

luna1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 09:16

Toevallig een weekendje weg gehad van me vriendje voor me verjaardag.
We gaan naar sas van gent. Een hotel met zwembad en sauna. In de buurt van diverse leuke steden, dus ik ga me laten verassen!!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 09:28

Je hebt via welnesscomplexen soms ook arrangementen van meerdere dagen, waarbij er dus een overnachting bij een hotel in de buurt bij in zit :) Dan heb je de ene dag de hele dag welness met allerlei lekkere behandelingen bijvoorbeeld, dan de overnachting en de tweede dag "voor jezelf"..Dit kan ook met 3 dagen! :) Dit is misschien geschikt als je het accent echt op de welness wil leggen :) Mijn ervaring is namelijk dat de sauna's e.d. bij hotels wel leuk zijn, maar als je een echte sauna-ganger bent (zijn jullie dat? :D), dan knap je er toch op af :)

Ik weet niet waar je zelf woont, maar naar zee is misschien leuk? Ik ben zelf in het Carlton Beach hotel in Scheveningen geweest http://www.carlton.nl/beach/default-nl.html en dat was opzich een leuk hotel met goed zwembad, leuke sauna's en baden maar wel echt groot en niet zo gezellig..Ontbijt was wel top overigens :D Ik ben ook in hotel Zuiderduin geweest in Egmond aan zee http://www.zuiderduin.nl/htmlpagina.asp ... htm&page=1 en daar vond ik de welness etc best tegenvallen (er waren maar 2 sauna's en niet echt heet en het was allemaal wat krapjes) en dit was ook echt een "zakenlui hotel"

Of qua grote steden inderdaad Antwerpen, Brugge, Berlijn?

En als je Amsterdam leuk vind en je een dikke portomonnee hebt, is dit misschien wat! http://www.hotelakersloot.nl
Daar heb je speciale suites, waaronder eentje met eigen zwembad en jacuzzi :+:

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 09:33

LZP --> BEU

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 14:53

Misschien Parijs??? :D
verder is berlijn echt onwijs leuk! :) zowel cultureel, shoppen en leuke kerstmarkten! <3

OFF_LINE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 14:56

ben net weer van Ameland, kado gekregen van mn vriend omdat we 1 jaar verkering hebben.
Ameland is rust en gemoedelijk

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 21:25

Wil je perse naar belgie of duitsland? ik ben vorige week naar asten geweest (brabant) voor 20 euro 2 nachten. Met binnenzwembad, jacuzzi, turksstoombad en sauna! via vakantieveilingen..

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 21:27

ik ben samen met mijn vriend naar brussel geweest 2 jaar geleden, was echt super! je kunt er ook echt heel erg leuk winkelen maar ook lekker dingen bezichtigen. wij zaten net buiten het centrum maar hebben toch alles lopens gedaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 11:27

Ben zelf net een midweekje weg geweest, en vriend en ik dachten aan waddeneilanden (Terschelling waarschijnlijk), de Belgische Ardennen en de Eiffel. Uiteindelijk zijn het de Belgische Ardennen geworden, hebben 't daar heerlijk naar onze zin gehad.

Brugge schijnt een leuke Vlaamse stad te zijn trouwens, ik moet daar van mijn moeder nog eens naartoe :D

Hananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 11:28

Ik vertrek maandag naar brugge voor een nachtje. Welnesshotelletje gevonden voor 50 euro per nacht :) Plus dat brugge echt een mooie stad is, veel winkels, bistrootjes, van die schattige huisjes. Ik ben er al eens geweest maar wil er nog eens naar toe gaan. En vriend wil mee omdat club brugge daar in de buurt traint :+

charissiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 19:27

Brugge is echt mega romantisch! Heerlijke stad! Ik heb vandaag meegedaan aan veilingacties.nl en heb daar een nacht valkenburg geboekt, met zwembad, sauna enz enz... en vlakbij Thermea 2000 dus daar gaan we de volgende dag lekker naar toe. Ik was klaar voor 30Euro en de veiling is nu weer aan de gang... miss is dat ook wat?Succes!

Bermudaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 13:22

Thanks allemaal! we hebben ondertussen al geboekt (gisteravond) we gaan 5 dagen naar Berlijn begin december! <3

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:44

Veel plezier alvast!

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 22:46

Berlijn is erg leuk! Zitten jullie in West of Oost-Berlijn?
Veel plezier!

Bermudaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-10 00:41

We zitten in het hotel Comfort Hotel an der Oper, geen idee waar dat precies is haha! we moeten alles nog helemaal ontdekken.