Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

1Boefje schreef:Ik ga in maart naar Baobab Holiday Resort Serrekunda coast.
Vrienden van ons gaan in december.
De beoordelingen zijn nogal wisselend op internet.
Ik zit met mn dochter van 5, je moet inentingen halen, best zielig voor haar, en mama vind het ook niet leuk in haar arm!!!

inentingen gehad

Jana_en_Ik schreef:bonney4evver schreef:Wij hebben ook eens getwijfeld daarheen te gaan, maar heb begrepen dat er heel veel armoede is, klopt dat?
Euh... je gaat naar Gambia... Afrika... Tuurlijk leven er ook enkele 'rijken', maar ga er maar vanuit dat je een behoorlijke armoede-klap kunt krijgen als je er aankomt.
. Bedoel meer dat iemand op het reisbureau mijn moeder om die reden had afgeraden. Vroeg me daarom af of het echt zo erg was.
heerlijk zonnetje.! En zeer aardige mensen en lekker eten.!
En wij zijn met een local mee naar zijn huis geweest, erg indrukwekkend. Pas wel echt op met eten en drinken.. Ook ik heb een minder leuk souvenir meegenomen.... En als je naar een dorpje oid gaat kun je kinderen super blij maken met bv spulletjes voor school pennen ed. Echt zo leuk om die kinderen blij te maken
:(
. We hebben op deze manier wel super veel leuke mensen ontmoet. Soms hangen ze verhalen op dat ze net getrouwd zijn en dat ze de volgende dag op honeymoon gaan. Niet geloven! Ze willen dan namelijk dat je mee gaat naar hun familie om vervolgens geld te vragen. De volgende dag loopt hij namelijk gewoon weer rond, haha. Wel heb ik me er nooooit onveilig gevoeld. We liepen vaak tot savonds laat over straat, babbelde wat met de locals en konden daarna gewoon lekker naar het hotel lopen.
Serafina80 schreef:Gamia!!! Super! :d
Ik ben er afgelopen zomervakantie twee weken geweest met mijn vriend. We zaten in Kotu.
Wat je zeker moet doen.. als je dat aangeboden wordt door bijvoorbeeld je reisleiders is een twee daagse trip naar Georgetown en dan slapen in het JanJangBureh kamp. Echt een geweldige ervaring.

Heb jij die vieze krokodil geaaid?
Voor mijn kinderen (toen 11 en 8) was het ook een leerzame ervaring.
en ben heel benieuwd maar heb er veel zin in.