Nadat ik de afgelopen vakantie weer nutteloos op de bank heb gehangen met een studie, wil ik in mijn volgende vakantie in november toch écht op vakantie.
Ik ga in mijn eentje, en wil graag zon, wat rondtrekken, wil vooral wat cultuursnuffen, maar ook een dagje strand, en als t even kan ook nog paardrijden. Een hotel is niet nodig, een hostelletje lijkt me ook prima, en reizen kan met OV.
Waar ik precies heen wil weet ik nog niet, Ik was van plan lekker met m'n koffertje naar schiphol te gaan een een overgebleven ticket naar eender welke zonnige bestemming op te snorren, maar helaas pindakaas, dat kon 10 jaar geleden, nu niet meer

Nu wanneer ik online een last minute zoek moet ik een bestemming opgeven. Dát is nou juist het probleem.. Ik wéét echt niet waar ik heen moet voor een weekje!
Egypte oid lijkt me wel erg gaaf, maar weet niet hoe safe het is om in m'eentje rond te reizen daar.
Hoe/waar kan ik me laten verassen tegen een redelijke prijs? Mijn budget voor de reis is zo'n 300,- (dus voor alleen een retour ticket).