Zeker een auto huren, dan kun je alles zien. Ik heb zo geen concrete tips maar het is prachtig! Rijdt lekker rond en in een aantal dagen heb je de mooiste plekken zeker gezien, zo groot is het niet. Ik weet dat er een Bokker op La Palma woont, ik weet haar naam zo niet maar je kunt haar vast wel vinden... Veel plezier!! (Ben stiekem wel een beetje jaloers
)
Edit: Ik herinner me net opeens weer die heeeerlijke pizza die we hebben gegeten in de hoofdstad. (Santa Cruz toch?) Ik weet de naam van de pizzaria niet meer en het is al 3 jaar geleden dus ik kan je niet garanderen dat hij er nog is, maar het was echt een heerlijke pizza daar! Hij zit in een van de straten van 'het centrum'. Je kunt er aan 2 kanten in (twee parallel straten) en binnen hangt het vol met 'italiaanse rommeltjes': overal aan de muren hangen kruikjes, kannetjes, knoflook, pepertjes.. etc..
Sorry voor de halfgare beschrijven maar het eten was zo lekker daar dat het zeker de moeite is om er heen te gaan! Ik denk ook niet dat de hoofdstad 10 pizzaria's heeft :p Dus even vragen/zoeken als je zin in pizza hebt