In Hong Kong moet je vooral gaan shoppen, leuk en goedkoop!! Echt een shop stad
Tadaaaaa, hong kong:

Dat boeddha beeld is echt indrukwekkend, maar dat haal je never nooit in 10 uur helaas. Sochtends staat daar echt een rij van heb ik jou daar, om met de gondel richting de boeddha te gaan. Maar als je tijd heb moet je dat hoog op je lijstje zetten. 
Verder is Hong Kong ook wel leuk aangezien er een aantal stranden zijn, hoe cool
Let wel erop wanneer je naar HK gaat, de luchtvochtigheid is er soms echt gigantisch! Verder moet je gewoon door de straten gaan zwerven, zeker rond lunchtijd staan er voor de meest lugubere eettentjes rijen van chinezen! Vooral jezelf niet afvragen wát ze serveren en hoe het er van binnen uitziet, want het eten is er dan echt ge-wel-dig!
Ik heb me staan verbazen namelijk over de rijen die er gewoon voor lunchtijd buiten de deur staan om een tafeltje te bemachtigen!!

Offf de Avenue of Stars (de chineze versie van de Walk of Fame in Hollywood)

Met de tram naar de Peak is ook erg mooi voor super uitzichten. En het tramritje is ook niet verkeerd 

Maar oke, dus gewoon lekker door de straatjes zwerven want voor je het weet sta je op leuke marten, boeddha's, en noem het maar. Ik weet nog goed dat toen ik door een straatje liep waar veel vlees en vis verkocht werd ik langs een vrachtwagen liep waar zeker 15 dode varkens onderste boven in hingen.. Was nog niet erg genoeg, want een van die mannen gooit zo'n varken over zijn schouder waarbij spontaan het hele bundeltje organen en inhoud op de grond valt. Gebeurde waarschijnlijk vaker, want in no time had ie dat bundeltje over zijn andere schouder gegooid