Klopt, iedereen is gelijk, niemand is perfect, je lichaam wordt niet lelijker maar rijper inclusief je levenservaring en wijsheid, op die leeftijd heb je al zoveel gezien dat je niet meer bezig bent met andere mensen, etc. Ik ken alle clichés en ik weet dat ik zo hoor te denken volgens de algemene standaard, maar feit blijft dat het niet mijn hobby is en ik het liever verhuld zie in badkleding en ik kom daar eerlijk voor uit. Heb verder totaal niks tegen naakte lichamen hoor en ik kijk er graag naar.
Het zal wel een angst voor het ouder worden zijn ofzo. 
@ Noppert, het ligt er natuurlijk ook aan welke dag je gaat. Maar het personeel alleen al is jonger in Nijmegen dan in Mill. Ik denk dat de Wellnessboot zich sowieso meer op 30+ richt, het is ook een stuk luxer dan bijv. Sanadome.
Sorry bedoelde idd paar maanden ipv paar jaar, ik ben er in juli geweest, toen was nog niet alles klaar. Hieronder staan de faciliteiten die ik bedoelde:
Citaat:
Medio december 2010 wordt de beauty afdeling van de Wellnessboot geopend.
U kunt vanaf dan genieten van diverse schoonheidsbehandelingen en ontspannen massages met producten van het Italiaanse topmerk Comfort Zone. De behandelingen en producten van Comfort Zone zult u beleven als een cocooning; een unieke behandeling van zorg en aandacht in het hectische leven van iedere dag.