Op stap in Dubai

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vanillia

Op stap in Dubai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-10 11:03

Ik zit nu al 3 weken in de VAE, waarvan 1 week in Dubai en we hebben nog 1 week te gaan hier waarin we toch eigenlijk wel een paar keer flink op stap willen. Wie heeft de ultieme (low-budget) tip?

Cer

Re: Op stap in Dubai

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:05

Ik ben er vorige week geweest.. geen idee waar je op stap moet eigenlijk. Drie dagen vond ik lang zat 8-)
In de hotels willen nog wel eens clubs zitten :j

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-10 11:08

Naja, we hebben al wel wat gedaan op zich;

Rush boven het Yas Marina Formula 1 circuit
Sheesha in het Medinat
Borrel bij het Westin aan het strand met uitzicht op het palmeiland
Borrel op de 8e verdieping van het Media One hotel met wederom uitzicht op het palmeiland
Vandaag Sandance op Nasimi Beach bij Atlantis

Maar we zoeken eigenlijk de wat minder bekende, maar toch aan te raden tenten. Buddha Bar horen we van iedereen, maar kost ook alweer 20 euro om binnen te komen..

Wij zitten hier overigens voor onderzoek, we zijn hier niet al 3 werken aan het niksen haha :D

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:09

Er zit een supperclub, ik was begin dit jaar ook in Dubai en ik baalde dat ik geen 21 was!

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:17

Zit je er in november nog? Dan zou je naar Meydan kunnen :j Dat is wel gaaf om te zien!

De rest kost allemaal wel een beetje geld, de Burj Khalifa en dat gebouw met die vorm van een zeilboot. Die Supperclub zit bij Madinat of Jumeirah o.i.d..

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-10 11:22

Zal eens kijken naar de Supperclub, we gaan sowieso volgende week nog een keer naar het Medinat.

Burj Khalifa and Burj al Arab staan sowieso op de planning ^^ We vertrekken 25 oktober, dus Meydan gaat 'm niet worden helaas.

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 14:31

Bij de Burj al Arab kom je niet in om zomaar te kijken. :) Dit word namelijk heel streng bewaakt. Je kan er wel "even" gaan eten, maar dan betaal je ook de hoofdprijs!! Je kan wel vanaf een afstand kijken. :)

Verder kan je eventueel ook naar de Dubai Mall gaan ( dat gouden winkelcentrum) :)

Verder zou ik het eigenlijk niet echt weten, ga er zelf in December heen, maar mijn vriend gaat er nu voor de 6e keer heen. Er woont familie van hem daar, en zij is nog nooit in de Burj al Arab binnen geweest, alleen om te eten, en ze had toen ook de jackpot betaald hihi.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-10 15:25

We hadden High Tea kunnen doen bij de Burj al Arab en dat is best betaalbaar, maar we hadden daar helaas geen tijd meer voor :)
Gisteren de laatste avond gehad, afgesloten in Irish Village, bij Century Village (om het Dubai Tennis Stadion) en dat is ook wel echt een aanrader!