Omdat mijn schoonmoeder erg ziek is en niet lang meer te leven heeft leek het ons leuk om dit nu nog te doen, nu ze daar ook nog toe in staat is.
Ik ben nu al 2 dagen op internet aan het zoeken naar de leukste en meest betaalbare manier om dit te doen. Ik heb gekeken naar compleet georganiseerde reizen met de boot, bus of vliegtuig, maar ook naar opties om op eigen houtje alles te regelen. Dat laatste vind ik geen probleem.
Ik heb goedkope vliegtickets gevonden bij Ryanair en Easyjet. Ryanair is enorm goedkoop maar ik zag wel dat er nog allemaal kosten bijkomen. Volgens mij komen we rond de 110 euro uit voor 3 retourtickets naar Londen Stenton, met de toeslagen erbij. Dus dat is een nette prijs.
Dan zit ik dus met verblijf. Eigenlijk zou ik het liefst 3 nachtjes blijven en niet maar 2 want dan gaat het allemaal wel erg snel. Als ik dan kies voor een behoorlijk verblijf dan wordt het al snel erg duur.
Vooral ook omdat ik dan natuurlijk kijk naar 2 kamers.
Ik heb ook gekeken naar Bed & Breakfasts e.d. en cheap hotels, maar ik kom er niet echt uit.
Iemand tips? De enige criteria die ik heb is dat de locatie dichtbij een metrostation is en het liefst niet té ver van het centrum.
Andere tips over een paar dagen Londen zijn ook meer dan welkom!