"De inrichting kan per kamer verschillen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

"De inrichting kan per kamer verschillen"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-10 09:14

Mijn vriend en ik willen heel graag een keertje lekker in een luxe hotelkamer een nachtje verblijven. Nu heb ik een geweldige hotelkamer gevonden, ziet er op het filmpje en de foto's echt heel mooi uit. Alleen er staat "De inrichting kan per kamer verschillen".
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Dat het iets anders kan zijn of dat je een totaal andere kamer kan krijgen? Totaal andere kleuren enzo?

Niwla

Re: "De inrichting kan per kamer verschillen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 09:18

Ik denk dat de kleuren niet zoveel zullen verschillen, vaak zijn alle kamers wel een beetje dezelfde stijl. Maar ik denk dat dan bijvoorbeeld het bed op een andere plek staat en dat de kamer mogelijk een andere vorm heeft.

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 09:23

Meestal hebben kamers de zelfde kleuren en zelfde meubels, maar is de indeling iets anders. Let wel op dat er een verschil is tussen een luxe suite en een standaard hotelkamer. Op foto's en filmpjes zie je vaak voornamelijk die luxe suite ;) (geen probleem als je van plan was die te boeken natuurlijk, maar boek je een gewone hotelkamer, dan kan het nog tegenvallen als je daar geen rekening mee gehouden hebt)

Nadia
Oppermuts

Re: "De inrichting kan per kamer verschillen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 09:24

LZP --> BEU