Wij gaan zondag het neefje en nichtje van 8 & 10 ergens mee naar toe nemen als cadeau voor hun verjaardag. We wilden eigenlijk naar Walibi Flevo, maar ze geven 90% regen aan. Nou zoeken we iets leuks om binnen te gaan doen. Afstand maakt in principe niet zo veel uit, maar liefst regio Brabant.
En Lolland? Ik weet niet of jullie zelf mee willen kunnen doen, maar wij hebben ons daar als kleine kids meerdere malen echt enorm vermaakt. Of avonturenland, vinden ze misschien ook leuk En dat is allebei best dichtbij.
iefke
Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-10 17:25
Owkee
Die echte binnenspeeltuinen heb ik net zowat allemaal bekeken, maar de meeste zijn voor kids t/m 8 jaar. En Lisa is 10 en erg wijs voor haar leeftijd, dus dat gaat het 'm niet worden...
Ik meen me te herinneren dat je ook ergens een game-achtig iets hebt? Waar je op grote schermen met groepen spelletjes kunt doen?
Toevallig heb ik het daar net met Jans over gehad. Niels dacht dat ze daar al eens geweest waren, dat heb ik net aan de moeder gevraagd. Maar dat lijkt ons idd wel erg leuk
En dan scheelt het ook weer qua kosten, we willen met de trein namelijk
Toverland is voor zowel jong als oud. De 'kleinste' attracties moet je minimaal 90 cm voor zijn, maar er zijn ook grote attracties zoals de crossmotoren'achtbaan', zo'n boomstam-in-het-water-baan en een MEGA achtbaan (believe me, ík ben er in geweest )
Toverland is zeker een aanrader. Plezier voor jong en wat ouder. Achtbaan is inderdaad erg gaaf, ik heb er een aantal jaar geleden een personeelsfeestje gehad en iedereen heeft genoten die avond, ook van de attracties.
Toverland is erg leuk. Zoek het maar op! Erg geschikt voor deze leeftijd, Overdekt. (stukje buiten maar meest overdekt) Draaimolens, speeltuinen, klimatributen etc.
Ik ben er vorig jaar nog geweest, (was 12 en vond het errug leuk, dus leeftijd is geen probleem haha.)