Brazilië - Pipa

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Linnie_

Brazilië - Pipa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-10 12:36

Hoi,

19 oktober ga ik voor 2 weken naar Brazilië, Pipa om precies te zijn.

Iemand misschien nog tips voor leuke excursies, restaurantjes, strandjes, etc?

radje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 18:24

Ik ben er zelf nooit geweest, maar mijn schoonvader die is op wereldreis en heeft een tijd in Pipa gezeten... het moet daar echt geweldig zijn! Hij rijd met een wagen dus echt restaurantjes en excursie doet hij niet. Als je in Pipa de zee in gaat komen de dolfijnen zo'n 5 meter bij je vandaan zwemmen..

Daylerma

Re: Brazilië - Pipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 17:57

Pipa is erg leuk! Beetje hippie sfeer, veel (kite)surfers en relaxte mensen. Er zijn verschillende excursies ter plekke te boeken, met een buggie scheuren door de duinen is een echte aanrader! Pipa heeft zelf een breed zandstrand en ook in de omgeving zijn mooie grotere en kleinere stranden, veel hotels liggen direct aan zee. Ik vond Pipa ook veilig al moet je natuurlijk altijd goed op je spullen letten. In het dorp zelf zijn verschillende tentjes waar je heerlijk en goedkoop kan eten. Overdag wordt ook het e.e.a. op het strand verkocht (fruit, drinken e.d.). Omdat jij 2 weken gaat (heerlijk, ben jaloers!) zou je zelfs een binnenlandse trip kunnen overwegen, de jungle in. Veel plezier alvast!!!

Linsey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 00:00

even een berichtje hier zodat ik je topic terug kan vinden, ik stuur je morgen even een pb-tje, ben er zelf vorig jaar geweest en het is daar echt super;)!! Waar verblijf je eigenlijk? Heb evt ook een mailadres van een nederlandse jongen die daar excursies verzorgd voor een nette prijs. Je hoort morgen dus van me. Zo niet, herriner je me dan even:)? Want ik geef je graag tips!

_Linnie_

Re: Brazilië - Pipa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 20:22

Bedankt voor de berichtjes. MOrgenochtend vertrekken we :)

Linsey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:04

En, hoe was het? Ben heel benieuwd :D !