Mijn zus en ik hebben besloten om ons aankomende meidenweekend naar Hilversum te gaan. We gaan er zaterdagochtend heen, lekker shoppen,eten en stappen. Blijven slapen in een hotel en gaan zondag weer naar huis.
Hebben jullie nog tips qua eettentjes en uitgaansgelegenheden? Wat is leuk in Hilversum?
De Gooische herberg is lekker eten en niet duur. Kroegjes zijn er ook zat Felix2 is meer rock, naast felix zit ook een leuk eettentje. Flater meer top 40 Op de groest diverse grote uitgaans tenten( naam kwijt) Onder Gooiland zit ook een discotheek.
Ben er al een tijd niet geweest dus er kan veel veranderd zijn. Heel veel plezier
Er zijn restaurantjes genoeg. Tapas, Grieks, Bistro, Mexicaans etc. Populaire uitgaansgelegenheden zijn Musk en REX. Verder is het voor mij ook alweer een poosje terug dat ik daar geweest ben. Maar je kunt je er in ieder geval prima vermaken.
samloes
Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-10 13:39
bedankt voor de info! Hier hebben zeker wat aan. Waar houden we van? tja.... gezellige sfeer, lang leve de lol! Als het publiek maar niet te jong is. Liefst 21+ We gaan overal even kijken denk.
Als het jonger is, geeft op zich niet hoor, maar vaak voel je jezelf dan zoooooooooooooo oud! (we zijn 31 en 34 jaar) maar naarmate de drank vordert, maakt dat ook niet uit
Bestaat die discotheek onder Gooiland eigenlijk nog wel? Ik dacht dat 'ie toen dicht was gegaan? Als het nog open is dan is dat misschien wel leuk voor jullie, daar komt wel wat 'ouder' publiek. Tenmiste, dat was voorheen wel zo.