Hotels in Parijs, wie heeft de tip?

Moderators: EvelijnS, Essie73, Muiz, NadjaNadja, xingridx, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

SAKKIA

Hotels in Parijs, wie heeft de tip?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-10 19:31

Tussen kerst en oud en nieuw hebben mijn vriend en ik samen een weekje vakantie.

Ik wil dan graag naar Parijs om daar een keer Oud en Nieuw mee te maken. Maar nu moet ik een hotel boeken en ik word helemaal overladen met aanbiedingen e.d. het ene hotel nog mooier als de anders. Omdat ik toch wel van plan ben om via het net te boeken, heb ik wat ervaringen nodig.
Zijn er bokkers die ook een hotel geboekt hebben in Parijs en wat een echte aanrader is? Waar hebben jullie het geboekt en hoe zijn jullie uiteindelijk naar Parijs toegegaan. Ik zit er namelijk over te denken om met de thalys te gaan, maar vraag me af of dit wel ideaal is?

Dus alle tips zijn welkom.

Trouwens omdat ik ook nog twijfel over Londen, zijn ook daar de tips van welkom.

Alvast bedankt!!

moniquemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 19:44

Timhotel Jardin des Plantes vind ik een goed hotel; niet te duur, rustig gelegen bij een park. We namen de batobus om de toeristische attracties te zien. De thalys is een ideale manier om te reizen. Op booking.com kun je zelf hotels bekijken en boeken, succes en veel plezier met de voorpret van je vakantie.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 19:46

Heb je wel eens op http://www.zoover.nl gekeken?
Daar kun je ervaringen lezen en kijken waar je kunt boeken, als je gaat vergelijken zie je ook grote prijsverschillen.
Toch denk ik dat de kamer niet zo heel belangrijk is, veel mooier is de goede locatie. Verder rijd er een prima metro, dus je hoeft je niet druk te maken over waar de thalys stopt. Thalys is trouwens erg fijn reizen.

'What if I fall?'
'Oh but my darling, what if you fly?'

SAKKIA

Re: Hotels in Parijs, wie heeft de tip?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-10 20:07

Ja zoover ken ik wel maar zo snel even niet aangedacht!! Bedankt voor de tip.

Kamer maakt me ook niet zo heel erg veel uit want veel zullen we daar toch niet zijn :n Locatie daar gaat het me idd meer om, maar zie dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest in mijn OP.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 09:53

De thalys vonden wij echt een ramp :o
Hadden een hotel midden in de stad, ben de naam kwijt, maar was ook niet super bijzonder.
Als we nog een keer gaan, gaan we met de auto en nemen we een luze hotel aan de rand van Parijs. Met de metro ben je zo overal waar je wezen wilt :D

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 01:53

Ik zou zeggen ga eens naar het reisbureau! Wij dachten via internet ook goedkoop uit te zijn, maar reisbureau was nog veel leuker qua prijs.
We zitten in een leuk hotel 4 nachten/5 dagen, niks speciaals maar allemaal wel netjes en schoon, we slapen er alleen maar. 1 dag Disney erbij, entree voor beide parken, de treinreis inclusief en voor 5 dagen metrokaartjes voor nog geen 300 euro per persoon.

Dus dat is wel te doen toch?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-10 07:55

ja dat is zeker heel erg goed te doen, misschien moet ik dat maar eens gaan regelen bij het reisbureau. Ik boek mijn gewone vakantie ook altijd nog bij het reisbureau hoor :j Voelt veel vertrouwder en wij hebben echt een topreisbureau :j

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie