Vorig jaar ben ik voor het eerst op wintersport geweest, daar heb ik gemerkt dat ik geen ski talent ben
. Ik ga dit jaar weer dus ik heb alvast 12 lessen geboekt. Ik heb gister de eerste gehad en het viel me niet mee
. Ik lag al weer twee keer ondersteboven en het lijkt of mijn benen gewoon niet willen doen wat ik zeg! Maar ik houdt moed en hoop ooit goed te kunnen skiën. Daarom mijn vraag aan jullie: Hoelang hebben jullie erover gedaan voor jullie goed konden skiën? Hebben jullie veel lessen gehad of vooral zelf leren skiën? Hebben jullie ook lessen gehad op wintersport? Natuurlijk hoor ik heel graag verhalen van mensen die er ook weinig van bakken
word namelijk redelijk hopeloos van mijn eigen skikunsten
Ik ben benieuwd

)
(zoals ik
Die ene week wintersport per jaar is gewoon voor ons "platlanders" niet genoeg om heel goed te leren skieen
Ik moet wel zeggen dat ik daarna nooit meer op wintersport ben geweest tot iets van 3 a 4 jaar geleden en kon er eerst dus niks meer van en heeft mijn moeder de skie's overgenomen (ze had nog niet gehuurd) later die week wilde mijn jongste zusje het ook proberen (is 10 jaar jonger heeft PDDNOS en kan niet eens skaten) dus hebben we beide skie's gehuurd en zijn samen gaan oefenen en na een uurtje had ik het gelukkig weer onder de knie