Reizen en werken?

Moderators: Muiz, NadjaNadja, xingridx, Firelight, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

IniminiLover

Reizen en werken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-10 21:41

Hey !

ik ben bijna 17, en ik loop maar te dubben wat ik later wou doen en ik heb echt geen flauw idee..
maar nou is er één ding dat leek me eigenlijk altijd al heel mooi.
Reizen, maar dan niet gewoon op vakantie maar daar ook werken.
ervaring op doen in een ander land, en daar dan voor zon 3 a 4 maand blijfen om te werken en dan verder trekken.

nu was mijn vraag, heeft iemand hier dat ook gedaan of kennen jullie iemand die dat heeft gedaan of gaat doen
en hoe ging het dan bij jullie ?

lijkt me leuk om jullie verhalen aan te horen !

Groetjes manon

Ps: ik heb geen idee of het hier goed staat ? ik hoop het maar ! :o

If I had a flower for every time I thought of you, I could walk in my garden forever!

odetteke

Re: Reizen en werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 22:38

Het klinkt leuker dan het is, na een paar maanden komen de hotels je de neus uit en eigenlijk ben je meestal te druk om wat van het land te zien (tenzij je in het toerisme werkt).

Met een vaste partner (en al helemaal als er ooit kinderen komen) is het niet zo;n succes.

IniminiLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-10 23:59

odetteke schreef:
Het klinkt leuker dan het is, na een paar maanden komen de hotels je de neus uit en eigenlijk ben je meestal te druk om wat van het land te zien (tenzij je in het toerisme werkt).

Met een vaste partner (en al helemaal als er ooit kinderen komen) is het niet zo;n succes.

van het land zien maakt me ook niet veel uit je hebt vast wel een keer een zondag ofzo dat je even het land door kan, maar het gaat mij vooral om ervaring op te doen in het buitenland :D

If I had a flower for every time I thought of you, I could walk in my garden forever!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 01:34

Dit al eens bekeken?

http://en.wikipedia.org/wiki/Working_holiday_visa

Zo gaan een hoop mensen bijvoorbeeld naar Australië om daar te reizen en te werken.

Nederlanders (18-30 jaar) kunnen er eentje krijgen voor Australië, Nieuw-Zeeland en Canada.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

iefke

Re: Reizen en werken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 07:12

LZP -> BEU

Semper erit denique omnia

IniminiLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-09-10 12:18

Karin schreef:
      Dit al eens bekeken?

http://en.wikipedia.org/wiki/Working_holiday_visa

Zo gaan een hoop mensen bijvoorbeeld naar Australië om daar te reizen en te werken.

Nederlanders (18-30 jaar) kunnen er eentje krijgen voor Australië, Nieuw-Zeeland en Canada.

Dankje ! zal het eens bekijken !

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie