Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Mijn vriend is namelijk zo'n man die alles heeft, en als hij het niet heeft maar graag wil dat hij het dan zelf wel kan kopen. Nou is hij bijna jarig, maar een cadeautje vinden voor zo'n iemand is niet makkelijk. Natuurlijk vind hij een mooie armband of een mooi horloge wel heel leuk, maar daar heeft hij er zat van dus dat leek mij niet zo leuk.
Daarom kwam ik op het idee om hem een weekendje weg te geven. Gewoon in Nederland of Belgie, gezellig een weekendje met z'n tweeen. Maar tussen alle aanbod vind ik het heel moeilijk om zelf iets leuks te vinden. Vooral ook omdat ik niet weet wat ik wil, een hotelletje in een grote stad, of juist ergens midden in de natuur.
Een ding weet ik wel, het moet echt een weekendje voor ons samen worden, wij wonen allebei nog thuis, en hebben daarom weinig tijd echt met zn tweeen dus genieten we extra van onze vakanties en tijd samen. Het liefst zou ik hem d.m.v briefjes en hints naar een hotel laten komen, maar dat uitwerken is niet mijn sterkste kant. Daarom eerst maar is opzoek naar een mooi hotel. Aan de overnachting wil ik eigenlijk niet meer kwijt dan 200 euro met zn 2en per nacht.
Daarom hier mn vraag naar tips en ideeen voor ons weekendje weg. Bijzondere of gewoon mooie hotels, mooie omgevingen waar veel te doen is, of juist heel weinig. En natuurlijk zijn andere tips om er een onvergetelijk weekend van te maken ook meer dan welkom!
Alvast onwijs bedankt