Ik wil mijn vriend voor zijn verjaardag een weekendje weg geven.... Hij houdt erg van het strand, en woont daar zelf totaal niet bij in de buurt dus leek mij een prima idee.
Nu twijfel ik alleen ontzettend tussen Scheveningen en Texel... wat zijn jullie ervaringen? Kunnen jullie me nog goede hotels etc aanraden?
Voor mijn gevoel is Texel toeristischer/meer "buiten" te doen, maar Scheveningen geeft me meer de indruk van lekker 'savonds nog de stad in...
Scheveningen vind ik niet zo veel aan, erg toeristisch
Op texel kun je echt wel uitgaan (zeker als je kijkt hoeveel jongerenvakanties er zijn daar ). Ik zou eigenlijk eerder voor een ander eiland gaan. Bijv Schiermonnikoog. Echt een prachteiland en geen auto's dus lekker of fiets.
Scheveningen ben je zo uitgekeken. Voordeel is dat je vlakbij Den Haag zit, waar genoeg te doen is. En ik weet niet wanneer je wilt gaan, maar in de winter vind ik Scheveningen, net zoals de meeste badplaatsen, erg troosteloos.
Mijn voorkeur zou uitgaan naar Texel.
ing0204
Geplaatst: 25-08-10 11:09
Lekker naar Texel gaan, Scheveningen is TE boring!!
Texel is top Echt waar! Heerlijk eiland. Lekker eten, leuke sfeer, genoeg plekjes waar je kan wandelen etc.
Davinia_
Geplaatst: 01-09-10 09:33
Texel is erg leuk! Je staat er zo, maar heb toch het idee dat je 'ver' weg bent. Het is er gewoon lekker relax, maar ook een hoop leuke dingen te doen.
Als je naar het strand wilt, kan ik je Meyendelse slag aanraden. Daar kun je alleen met de fiets komen, of met het paard, maar de auto moet je dan een stukje verder parkeren. Het is daar een stuk mooier en rustiger.