inspiratie gezocht: weekendje weg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cointreau

inspiratie gezocht: weekendje weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-10 14:59

Hoi,

ik wil graag eens op weekend gaan met 3 vriendinnen van me. Het enige probleem is... we hebben helemaal geen inspiratie :p.
dus wat doet een mens dan? zoekt hulp op bokt :D .

We zoeken vooral iets waar we overdag bezig kunnen zijn (dus geen welness, verzorgings, laat je verwennen weekendje...) en waar 's avonds misschien ook een feestje te bouwen is. Ik ben beginend werker, de andere drie zijn studenten, dus een heel ruim budget zal het voor ons ook niet worden.

Wel, als er ideeën zijn... :D

Neej

Re: inspiratie gezocht: weekendje weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 14:59

LZP > BEU

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 16:13

Ik weet niet of je ook over de grens wilt? In verschillende steden in Belgie en Nederland is er veel te doen. Van historie/architectuur tot museums tot diep in de nacht feesten.
Of naar Sofia/Budapest (http://www.wizzair.com vanaf charleroi kun je voor ong 70 euro retour vliegen, wel goed zoeken) een hele mooie stad met een leuke nachtleven. Goedkoop openbaar vervoer/taxi, goedkope hostels en eten.

(wordt dan niet echt een weekendje aangezien ze niet op vrijdag/zondag vliegen naar Sofia.. http://wizzair.com/flights/Brussels/Sofia/?language=NL of naar Boedapest http://wizzair.com/flights/Brussels/Bud ... anguage=NL )

Quinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 18:42

goedkoop hotelletje zoeken in n grotere stad, overdag beetje shoppen en terrasjes pakken, lekker eten, terug naar hotel, lekker tutten en avonds uitgaan.

Kan bijvoorbeeld in eindhoven ofzo, tis maar net welke plaats je aanspreekt

cointreau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-10 19:36

liever niet in het buitenland... we zijn wel van België. terrasjes pakken en wat gaan eten zit zeker ingepland *D . Ik was eigenlijk aan het denken aan nog een sportieve uitdaging voor een middagje ofzo. Dacht eerst outdooractiviteiten, maar dat is dan weer snel zo duur...

Quinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 12:57

eindhoven ligt maar net over de grens van belgie en als je wat actiefs wil gaan doen weet ik nog wel n leuk adresje waar je kanoes kan huren, in de buurt van eindhoven. En niet eens duur. Route gaat over rivier de dommel, die begint in belgie. Erg leuk om te doen...mss onderweg picknicken? Leuke plekjes genoeg onderweg om dat te doen. Leuk centrum voor te shoppen en terrasjes te pikken en je kan er goed uitgaan.

Als je echt in belgie wil blijven kan ik je niet verder helpen...ben daar niet zo bekend;)

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 12:59

Kijk eens op vakantieveilingen, staan vaak leuke dingen op en nog goedkoop ook als je goed bied! ;)

cointreau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-10 23:05

ik ga eens bekijken wat er in Nederland zo te doen is vlak over de grens.
En die site ga ik ook zeker en vast eens bekijken.

Erg bedankt voor de tips :)