Goedkoop hotel (omgeving) Zwolle

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zns

Goedkoop hotel (omgeving) Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 12:42

Ik ben bezig een cursus te organiseren voor mijn werk en een aantal medewerkers moeten 4 dagen overnachten in (omgeving) Zwolle.
Heb al met google gezocht en ben uitgekomen bij 'het roode hert dalfsen'. Weten jullie misschien nog een goedkoop hotel waar je ook redelijk goedkoop kunt avondeten?

Karin

Re: Goedkoop hotel (omgeving) Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 13:11

Het Hanze Hotel zit midden in Zwolle, misschien wel leuker dan een eind buiten de stad. Er zit een tapasrestaurant bij.

http://www.hotelzwolle.com/

zns

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-10 13:28

Die had ik inmiddels ook gevonden, dankjewel. Ziet er goed uit, alleen het hotel heeft vrij weinig kamers.

Weet je misschien of hotel Fidder goed is en goed bereikbaar?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 13:34

Goed weet ik niet (ben niet op de hoogte van de kwaliteit van hotels in die omgeving) maar zeker goed bereikbaar. :j

Het ligt vlak bij invalswegen o.a. vanaf de A28 én bij het station.

[Edit] Misschien heb je hier iets aan? http://www.zoover.nl/nederland/overijss ... dder/hotel

Gerner

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 19:46

Zefana schreef:
Ik ben bezig een cursus te organiseren voor mijn werk en een aantal medewerkers moeten 4 dagen overnachten in (omgeving) Zwolle.
Heb al met google gezocht en ben uitgekomen bij 'het roode hert dalfsen'. Weten jullie misschien nog een goedkoop hotel waar je ook redelijk goedkoop kunt avondeten?

Misschien een idee, om voor alle medewerkers samen een huisje te huren op buitenplaats Gerner?
Hof van Dalfsen is ook een goede keus, ook om te eten!