Huwelijksreis? :D

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pinda_Dipje

Huwelijksreis? :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-10 15:28

Wij trouwen in september, en willen dan ook graag direct twee weekjes naar het buitenland.
Droombestemming is altijd de maladiven geweest, echter is het in september daar regenseizoen.... Geen optie dus.
Dominicaanse republiek, seychellen, jamaica idemdito....

Aruba en Curacao ben ik zelf al heel vaak geweest en valt eigenlijk af omdat ik zelf ook super graag eens wat anders zou willen...

Wat is nu echt de ultieme huwelijksreis, zonder dat we wegwaaien van ons strandbedje of moeten gaan kitesurfen op een palmboom?
:D

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 16:08

Ik heb van een aantal mensen gehoord dat Bali prachtig schijnt te zijn. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 16:13

Wij gaan in oktober trouwen en gaan daarna ook op huwelijksreis. Echter is een echte strandvakantie niet aan ons besteed, dus misschien dat onze reis niet echt in jouw straatje past :-) Wij gaan voor een fly-drive naar Marokko! Bij aankomst staat er een huurauto klaar en dan rijden we zelf naar de hotels (die allemaal geboekt zijn). Lijkt ons echt enorm gaaf en nog goed weer in oktober (en september natuurlijk ook).

edit: misschien zijn de canarische eilanden een optie?

Nadir

Re: Huwelijksreis? :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 16:29

Wat dacht je van Hawaii? :D
We zijn daar in juni geweest en bijna iedereen daar vroeg aan ons of het onze huwelijksreis was. Het zijn fantastische eilanden waar je het zeker weten naar je zin zult hebben!

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 16:31

Ben vorig jaar op de Dom. Republiek geweest begin september en dat was super. Ik kan dan het plaatsje Cabarette aanbevelen want daar kan je nog lekker op het strand wandelene en 's avonds naar strandtentjes zonder bewaking.

Pinda_Dipje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-10 16:34

mlvanmelle schreef:
Wij gaan in oktober trouwen en gaan daarna ook op huwelijksreis. Echter is een echte strandvakantie niet aan ons besteed, dus misschien dat onze reis niet echt in jouw straatje past :-) Wij gaan voor een fly-drive naar Marokko! Bij aankomst staat er een huurauto klaar en dan rijden we zelf naar de hotels (die allemaal geboekt zijn). Lijkt ons echt enorm gaaf en nog goed weer in oktober (en september natuurlijk ook).

edit: misschien zijn de canarische eilanden een optie?

Marokko spreekt ons qua cultuur en landschap wat minder aan, ik heb er zelf overigens wel naar gekeken.
Van de Canarische eilanden hebben we beiden het merendeel gezien, dus valt even eens af.

Heeft iemand ervaring met een fly- en drive in new zeeland? Ik heb reizen gezien (welliswaar in minder luxe bed en breakfasts) voor 1350 euro p.p voor ongeveer 23 dagen. Ik weet van mijn broer dat de natuur daar vreselijk mooi moet zijn...

@ Nadir: Hawaii is ook erg gaaf, waar zijn jullie geweest en hoe is het jullie bevallen? (Hotel, prijzen etc.)

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 16:40

Poeh Nieuw Zeeland is erug duur hoor. Wij hebben voor tickets gekeken (hebben daar familie wonen) maar onder de 900 euro p.p. had je ze nog niet en dan nog je hotel/BB en onderhoud.

Maar goed als je het kan betalen zeker doen! Misschien in combinatie met Australië?

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 16:41

Pinda_Dipje schreef:
@ Nadir: Hawaii is ook erg gaaf, waar zijn jullie geweest en hoe is het jullie bevallen? (Hotel, prijzen etc.)

Wij zaten op Maui, om precies te zijn in Kihei.
Ondanks dat we het goedkoopste hotel uit de brochure hadden gekozen was het onwijs luxe. Je kon er gratis fietsen lenen, er was een shuttle die je overal naar toe bracht waar je wilde. Ze hadden een zwembad met cocktailbar, een restaurant waar je 24u per dag kon eten en drinken, gratis draadloos internet + internet in de lobby, het personeel was vriendelijk en de kamers ruim en schoon.

Het weer was fantastisch. In het binnenland is het bewolkt maar aan het strand schijnt de zon volop en staat er een aangenaam windje. Wij hadden voor een aantal dagen een auto gehuurd omdat we meer van het eiland wilden zien en daar hebben we geen moment spijt van gehad. We hebben gesnorkeld, het leek wel een aquarium, we zwommen tussen de zeeschilpadden!

De mensen waren vriendelijk. Het eten in de restaurants was smakelijk en net zo duur/goedkoop als op het vaste land.

Had ik al gezegd dat ik heimwee heb? :D

Jinthe1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 16:43

Wij trouwen a.s. vrijdag en vertrekken eerst voor een paar dagen naar Praag en 1,5 week later gaan we voor 3 weken naar Amerika rondreizen in Arizona.
Kijk maar eens op http://www.usaonline.nl
Daar kun je zelf je vakantie samenstellen en alles is via hen te regelen!
Zelfs een diner aan de grand canyon en verschillende excursies.
Super service tot nu toe ;-)

ariegorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 16:43

Florida? orlando en ff miami

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 16:49

Griekenland, Nieuw Zeeland, Bali (alleen heb ik geen idee hoe het daar zit met het regenseizoen)

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 16:52

Wij zijn op onze huwelijksreis naar Kenia gegaan. De eerste week lekker op safari en de tweede week heerlijk chillen in een fijn resort in Mobassa. Ook in september trouwens, en het was er heerlijk.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 16:54

Onze huwelijksreis zal je ook wel niet aanspreken: getrouwd 8 november en daarna vertrokken naar Schotland.... (Wordt lekker vroeg donker daar in de Highlands en dat is met witte broodsweken helemaaaaaaaaaal niet erg :Y) :D :o )

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:09

Thailand??? :D :D :D
Of misschien Cuba? Is daar volgensmij wel orkaan seizoen indd dan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 10:06

Frans Polynesië natuurlijk. Als ik ooit trouw is het daar op het strand :)

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 10:08

Misschien is Dubai wat voor je ?

djnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 10:16

Wij zijn 3weken geleden getrouwd en gaan in september op een soort van verlate huwelijksreis.
We gaan naar Sunshine Vacation Club in Rhodos.
Is voor sommige mensen mischien wel een doodgewone locatie, maar wij hebben er enorm veel zin in! 10 dagen all inclusive heerlijk genieten van elkaar!!

Von

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 14:29

Wij trouwen in oktober op Aruba, vliegen daarna naar Miami blijven daar 4 dagen en stappen dan op een cruise van een week, daarna via New York weer terug naar Nederland, is dat wat?