Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), van daaruit de Niagra Falls bezoeken ('gewoon' te boeken via internet of je hostel kan je zeker helpen). Vervolgens door naar New York, weekje New York (zou persoonlijk iets korter doen). Dit kan met de bus, wel een lange zit, maar wel goedkoper dan met het vliegtuig. Vervolgens richting de grandcanyon als dat mogelijk is qua vluchten.
. En vanuit Toronto kan je heel makkelijk naar de Niagra falls. Vandaaruit verder vliegen naar Vancouver en Vancouver-Island voor de dolfijnen/orca's (gewoon in de natuur). Daar zou je misschien mee kunnen met een georganiseerde reis die de natuur in trekt waarna je weer naar huis vertrekt. Maar dat wordt wel eeerrruug duur 
jaggie schreef:Canada lijkt me ook onwijs gaaf om eens te gaan verkennen, misschien zelfs wel te paard *droomt even weg*
Nee, maar toevallig is een bekende van me daar net van teruggekomen. Ik weet niet bij welk reisbureau ze geboekt hebben, maar ze hadden daar een georganiseerde groepsreis van 3 weken. Erg intensief, maar wel super mooi naar de verhalen te oordelen. De natuur, de echte oerbossen zijn werkelijk schitterend en je komt daar zoveel wilde dieren tegen (denk aan veel verschillende soorten beren, elanden, orka's, bultruggen etc.) en ook zo'n hele oude stadjes, die werkelijk tot de verbeelding spreken.
Afijn, je schiet met mijn reactie natuurlijk niet zo heel veel op, gezien het feit dat ik geen reisbureau naam heb of startplaats e.d.
. Ik weet ook niet zo 1 2 3 waar hij het heeft geboekt
. Dreamer_S schreef:Nouja inderdaad walvissen bekijken enzo lijkt mij ook heeel erg gaaf... misschien moet ik het toch maar splitsen in 2 reizen al mn plannen.. maar wat voor weer is het zo'n beetje in september in canada?
. Dit was in Toronto overigens
. 
)