Wij zijn opzoek naar een supergrote binnenzwembad, heel veel zwembaden, veel faciliteiten, gewoon dat je een hele dag je eigen niet verveelt.. We komen uit rotterdam en het mag wel een uurtje rijden zijn.. Iemand?
Laatst bijgewerkt door Nadia op 05-08-10 16:50, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Titel verduidelijkt
Wij zijn opzoek naar een supergrote binnenzwembad, heel veel zwembaden, veel faciliteiten, gewoon dat je een hele dag je eigen niet verveelt.. We komen uit rotterdam en het mag wel een uurtje rijden zijn.. Iemand?
laatste keer dat ik er was ,was alles bruin en aangekoekt
maaike2800
Geplaatst: 05-08-10 16:57
voor als je tiki bad niks vind, tongelreep is ook leuk
Charmaiineee
Geplaatst: 05-08-10 16:57
Alles bruin en aangekoekt ?
Ojajoh
Geplaatst: 05-08-10 16:59
Charmaiineee schreef:
Alles bruin en aangekoekt ?
ja randjes van de tegels , hoekjes en gaatjes......bij de putjes enz... ik let daar nou eenmaal sterk op ik vind in en openbaar zwembad de hygiene erg belangrijk!
Sportium in Den Bosch ofzo (Ik weet niet precies of het zo heet) ? Ik vond het toen wel groot, haha
Charmaiineee
Geplaatst: 05-08-10 17:00
Ja snap ik, hahaha. Sowieso ben ik zelf al niet een grote fan van Tropicana, maar omdat de TS aangaf dat ze in r'dam woont, gaf ik dat ook als optie, haha.
inge1968
Geplaatst: 05-08-10 17:02
bij centerparcs kun je ook een dagje zwemmen moet je wel van te voren reserveren
Barbabientje
Geplaatst: 05-08-10 17:02
_Judith schreef:
Sportium in Den Bosch ofzo (Ik weet niet precies of het zo heet) ? Ik vond het toen wel groot, haha
Neuj das kei saai naja op zich wel te doen, maar niet om je de hele dag te vermaken (maar ik kom zelf uit db dus misschien dat het daaraan ligt...)
Aangezien ik in rotterdam woon heb ik tropicana al vaak zat gezien in mijn leven, vandaar dat ik iets nieuws zoek! ik zal eens ff informatie opzoeken over tikibad
Ik zou mij persoonlijk niet de hele dag kunnen vermaken in het Tikibad, omdat je er verder niet echt kunt zwemmen, je moet dan wel echt van waterglijbanen houden...
Maar het is wel leuk om er eens heen te gaan als je het nog nooit gezien hebt, dat zeker!