Hallo, Ik ben geslaagd voor mijn marketing & communicatie diploma niveau4. En ik zit zoals meerdere hier in kwestie wat ik nu moet gaaan doen. Werken of doorleren? Nu heb ik het er met vriendinnen en mijn pap en mam over gehad, om een half jaar of jaar weg te gaan. En werken of stage te gaan lopen in het buitenland! Ik heb al verschillende bronnen op internet gelezen. Maar nog geen specifieke informatie. Heeft iemand hier ervaring mee en welk land ben je dan geweest? Ze zeggen dat als je de kans krijgt je het echt moet doen, het een super goede ervaring voor je is. Het liefste zou ik op een springstal willen werken. Dit topic op bokt heb ik gelezen, en dit zou natuurlijk ideaal zijn [EA-CO] Ruiter gezocht op 1.35 niveau Ben helaas geen ruiter met die ervaring, maar ben wel gemotiveerd. Helaas stuurt zij beperkt terug.
Wie heeft er ervaring? En wil ze delen? Websites? Goede organisaties? Landen?
Schrijf jezelf in op www.eurohorsegrooms.nl Zoeken ze zoveeel mensen ook voor in het buitenland om mee te groomen etc etc!! Vele landen komen voorbij noem het maar op!!
Zou daar gewoon kijken en jezelf inschrijven!
xx
kaatjemuts
Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland
Geplaatst: 03-08-10 10:16
ook yard and groom is een goede site! zelf lijkt me the House of the Friesians in Invermere canada helemaal geweldig! Ik heb ze vorig jaar in california ontmoet en het is een gezellige club.
Ik zit zelf nu sinds een klein half jaar in Ierland op een dressuurstal. Ik ben hiervoor gevraagd in NL, en ben er ook aan begonnen van 'we zien wel, de ervaring is áltijd goed'. En écht je leert er zoveel van! Ik heb zelf nooit gezocht, dus kan je daarmee niet helpen. Ik weet wel dat ze hier nu iemand aan het zoeken zijn via oa Yard and groom. Schijnt een populaire site te zijn! Succes!