Ik ga op vakantie en neem mee ...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Ik ga op vakantie en neem mee ...?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-10 16:09

...teveel!!

Ik ga zaterdag middag vertrekken, eindelijk!! :):)

Maar dat terzijde..

Ik heb nu 1 grote tas waar in appartje tasjes de make-up, mijn haarspullen, mijn douchespullen, mijn sieraden en mijn oorbellen. En die tas is nu al lood zwaar! Op de grond liggen 2 lange broeken, 3 korte broeken en 2 rokjes.. op de grond ligt een berg t-shirtjes en dingen met lange mouwen. Aan de kast hangen 6 jurkjes, 2 topjes, 3 strepless dingen en nog wat spul en dan heb ik het nog niet eens over mijn schoenen!! Ik heb 6 paar klaar staan, o.a. 2 paar slippers, 2 paar flatjes en 2 paar hakken. In een plastic tas zitten 6 riemen en ik heb al 4 handoeken ingepakt! Nog niet te spreken over het ondergoed, mijn badkleding en dat andere spul!!

Ik word gek! Ik wil graag alles meenemen want hou niet van kleren die 2 dagen gedragen zijn (vooral niet met warm weer) en ik háááát wassen (helaas, eerste vakantie zonder mijn mama ook wel de wandelende wasmachine ~~}> )

Hoe doen deze bokkers het? Hoe pakken jullie in en wat is handig met de volgorde? Neem ik teveel mee? :=

RelarDevi

Re: Ik ga op vakantie en neem mee ...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 16:16

Hoe lang ga je weg?
Het lijkt wel alsof je 4 jaar weg gaat.

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 16:17

Je laatste vraag: als je niet op wereldreis gaat, ja. :')

Ik neem aan dat je gewoon voor 2 weken naar een warm land gaat voor een strandvakantie? Dan moet je écht niet zoveel kleren meenemen hoor, je zit dan toch de meeste tijd lekker in je bikini aan het strand. :D

Je kunt ook best een shirt wat vaker aan, overdag gewoon lekker uithangen op een rekje. En waarom 6 paar schoenen? En 6 riemen? :') Eén paar dichte schoenen aantrekken, één paar andere schoenen mee en één paar slippers. Eén riem om en voilá. Aan twee handdoeken heb je ook echt genoeg, je laat er gewoon steeds eentje drogen. (Dat doe ik ook - en dat is voor 3 maanden Zuid-Afrika ;) )

Shampoo en badspullen hebben ze allemaal ter plaatse, dus die zou ik niet mee sjouwen. Eventueel een paar van die 'hotel-flesjes', maar zeker geen gewone flacons.
Laatst bijgewerkt door Elanor op 29-07-10 16:23, in het totaal 5 keer bewerkt

Telstar2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 16:19

Zo weinig mogelijk en een creditcard ;-)
Wat je mist gewoon koper, is toch veel leuker dan alles meeslepen??!!!
Make-up laat ik ook altijd thuis, zal je veel schelen. Ze kennen je daar toch niet, dus who cares?? :-)

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 16:20

Ohja, ik mis wel een trui (hoeft niet perse een dikke wollen trui te zijn). Is eigenlijk altijd wel praktisch vind ik.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-10 16:25

elanor schreef:
Je laatste vraag: als je niet op wereldreis gaat, ja. :')

Shampoo en badspullen hebben ze allemaal ter plaatse, dus die zou ik niet mee sjouwen. Eventueel een paar van die 'hotel-flesjes', maar zeker geen gewone flacons.

Nou, een bescheiden wereldreis ga ik over 2 maanden maken. En daar mag ik nog minder meenemen!!

Ik ga helaas niet in een hotel. Ook geen hostel, pension, appartement e.d. maar in een gewoon ordinaire caravan. Dus shampoo en douchefris moet ik gewoon meenemen.

MoonChloe schreef:
Ohja, ik mis wel een trui (hoeft niet perse een dikke wollen trui te zijn). Is eigenlijk altijd wel praktisch vind ik.

Die trek ik onderweg aan dus die vergeet ik niet. :)

Jeetje, wat is dit lastig zeg.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 16:26

Hoe lang ga je 'kamperen' en waar?

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 16:27

LZP --> BEU

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 16:28

En voor hoe lang ga je nu weg en wat ga je doen? :)

Ook als je in een caravan zit kun je ter plaatste badspullen kopen toch? Natuurlijk moet je ze hebben, maar je hoeft ze daarvoor niet van thuis mee te nemen. :)

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 16:28

nou ik zou echt hetzelfde meenemen als jou :oo.. neem ook altijd veelste veel mee! hahahh

denk nog ff aan nagelschaartje, vijl, pincet e.d, miss nog wat tabletten? (hoofdpijn etc)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-10 16:30

Naamloos1 schreef:
nou ik zou echt hetzelfde meenemen als jou :oo.. neem ook altijd veelste veel mee! hahahh

denk nog ff aan nagelschaartje, vijl, pincet e.d, miss nog wat tabletten? (hoofdpijn etc)

Goed dat je het bovenstaande even opnoemt _O- Zonet gecheckt en het zit er allemaal al in :j

Ik ga voor iets meer dan 2 weken weg..

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 16:31

hhaaha waarschijnlijk had ik dan nog meer meegenomen! _O-

ik zou dit namelijk meenemen op een vakantie van 1 week :=

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-10 16:34

Naamloos1 schreef:
hhaaha waarschijnlijk had ik dan nog meer meegenomen! _O-

ik zou dit namelijk meenemen op een vakantie van 1 week :=

Haha oooooooh dan O:)

Mijn vriend komt straks langs en wij gaan samen weg. Ik ben benieuwd of ik straks alles weer netjes mag uitpakken en mag terugleggen in de kast

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 16:39

Is mij nog steeds niet duidelijk waar je heen gaat? En kijk de weerberichten even voor zekerheid na.. Misschien wordt het wel kouder dan verwacht of warmer :D

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 10:41

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 16:11

Joh, als ik een weekendje weg ga - in eigen land - kom ik plaats in mijn koffer te kort. :=
Ik neem altijd extreeeem veel mee, om bij terugkomst..

Drievierde van mijn koffer weer onaangeraakt terug te leggen. :=

Mijn motto;

'Je kan maar beter teveel bij je hebben en het niet nodig hebben, dan het wel nodig hebben, en niet bij je hebben'! :))

kiepejanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 17:36

gewoon mobiel en de creditcard is ook genoeg lig toch elke dag aan het strand.