berlijn...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Galeobdolon

berlijn...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-10 12:58

berlijn ja.. mijn vriend gaat er al jaren een weekje heen. berlijn opzich is al een interessante stad qua cultuur, van al het andere wist ik nog niets.
ik wou er met een vriendin heen, mijn vriend wou er met zijn vrienden heen, dus we gingen met zijn 5en.
als ik je een tip mag geven, bezoek overdag de branderburger tor, de muur en alle andere culturele dingen en ga s'avonds op zoek naar het nachtleven.
het is niet zoals in nederland waar het in het uitgaanscentrum ligt, nee, je moet soms naar een af ander verlaten flatgebouw aan de rand, of naar een pakhuis aan de rivier.

ik weet niet wie nog van plan is om te gaan, maar ookal hou je er niet van, ga gewoon op zoek naar de clubs Tresor, Maria en Berghain.

vooral tresor is echt een ervaring op zich!

RelarDevi

Re: berlijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 13:00

Berlijn is een geweldige stad, iig wat ik in 5 dagen heb gezien 2 jaar terug.
Als het lukt met geld ga ik miss in september/oktober weer een weekendje erheen.

abdcefblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 13:04

Dr zijn ook wel uitgaansstraten ipv alleen bepaalde gebouwn. De oranienburgerstraBe bijvoorbeeld. :) Ik heb er een maand gewoond en op de uni gezeten, ben daarvoor ook nog een paar weekjes geweest. Topstad! Koop btw gewoon een s/u bahn abo, kost maar 54 euro voor een maandje en je kan heel berlijn doorcrossen. Ze zijn ook per week te koop

Galeobdolon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-10 13:10

Starsailorr schreef:
Dr zijn ook wel uitgaansstraten ipv alleen bepaalde gebouwn. De oranienburgerstraBe bijvoorbeeld. :) Ik heb er een maand gewoond en op de uni gezeten, ben daarvoor ook nog een paar weekjes geweest. Topstad! Koop btw gewoon een s/u bahn abo, kost maar 54 euro voor een maandje en je kan heel berlijn doorcrossen. Ze zijn ook per week te koop

maar dat soort clubs kun je ook in nederland vinden.
tacheles is trouwens ook echt een must see.

ik had een week abo voor 26.90. 7 dagen lang met al het ov.

abdcefblabla

Re: berlijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-10 13:25

Tacheles is echt gaaf ja:) Daar heb ik nog wortelen staan oogsten bij die man met z'n moestuin "achter" tacheles zegmaar. Was n hele aparte ervaring