Ja, de titel zegt het eigenlijk al..
Op 10 juli vloog ik samen met een vriendin naar Rimini voor een weekje zon, zee en strand en natuurlijk feesten. Het was de bedoeling dat we om 21.10 uur zouden vliegen, maar eenmaal aangekomen bleken we een uurtje vertraging te hebben. Jammer, maar is te overzien dachten we. Dus wij inchecken, door de douane, al dat gedoe..
De vlucht was vertraagd naar 22.05 uur, rond half 10 zouden we mogen boarden. We stonden netjes op tijd bij de gate, begint het toch ineens te storten en te onweren! Niet normaal, we konden gewoon niet meer naar buiten kijken. Het personeel riep om dat we door het weer nog niet mochten boarden. Verbaasde ons niks en we vonden het zelf toch ook niet zo prettig om met dat weer ergens hoog in de lucht te zitten..
Nou, half 10 werd half 11.. half 11 werd half 12.. en om kwart over 12 eindelijk boarden. Jammer van de vertraging, maargoed.. We hadden al niks meer aan de dag, omdat we pas om 21.10 uur zouden vliegen, dus zo'n ramp was het niet. Maar toch wel een beetje chaggerijnig door het wachten.
Rond half 3 kwamen we aan in Rimini. Op naar de bagageband.. Er kwamen een stuk of 10 koffers vanaf en daarna stopte ie. Wij wachten totdat ie weer verder ging.. na een kwartiertje werden we toch wel een beetje ongeduldig. We hoorde verderop een vrouw zeggen: 'De rest staat nog op Schiphol..' Haha, dachten we, grappig!

Maar helaas bleek ze toch gelijk te hebben. We moesten onze namen en accomodatie doorgeven bij de informatiebalie en dan zouden de koffers naar ons appartement worden gebracht.. Hoelang het zouden duren wisten ze niet.
En zo kwam het dat we 4 dagen zonder koffer zaten..

Op dag 5 ging de bel van ons appartement, een mannetje van het appartement kwam vertellen dat onze koffers aangekomen waren. Heel blij waren we wel, want we waren toch wel een beetje bang dat ze kwijt zouden zijn!
Achteraf kan ik er wel om lachen.. Hebben we toch mooi weten vol te houden.

Sorry voor het lange verhaal, maar ik wilde het ff met jullie delen!
Groetjes Michelle