Weekendje weg, wie kan helpen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

an_ti

Weekendje weg, wie kan helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-10 17:21

Hoii bokkers!

Lekker een weekendje weg, wie wil dat nou niet? 8-)
Nou ik dus wel en ik denk dat mijn vriendje dat ook erg zal verrassen!
Nou zijn we nog helemaal niet lang samen maar ik zou graag met hem een weekendje weg willen (misschien ook langer)
de vraag is alleen, waarheen en het liefst zo goedkoop mogelijk.
Ik ben ook maar een arm pubertje en hij ook dus 't moet wel betaalbaar blijven. :Y)
Ik ben echt een leek op het gebied van een tijdje alleen op reis, dus met zijn tweetjes en ik zou graag van andere horen wat ze af en aan raden en gewoon alle informatie is welkom!
Het zal niet in deze zomervakantie zijn, meer in een weekje zoals de herfst of mei vakantie.
Ik zal vast nog het een en ander vergeten maar brandt gewoon maar los! *D

Dankje wel alvast! <3

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 18:15

Je kunt eens op Marktplaats kijken, daar verhuren veel mensen hun eigen huisje/caravan voor kleine prijsjes.
Ook op http://www.vakantieveilingen.nl kun je soms voor een leuke prijs een huisje huren, maar dan moet je wel geluk hebben en ook vergelijken, soms zitten er addertjes onder het gras (bijvoorbeeld de hotelbon, dan moet je verplicht ontbijten en dineren in het hotel en die kosten lopen hoog op).
Je kan ook sites in de gaten houden zoals http://www.landal.nl en http://www.centerparcs.nl daar kun je vaak ook lastminute boeken voor een kleinere prijs.

Jennnnn

Re: Weekendje weg, wie kan helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 18:20

Zowiezo last minute en buiten het seizoen, dat is het goedkoopst ;)

Verder is mij opgevallen bij het zoeken naar een weekje weg, dat Belgie vaak goedkoper is dan Nederland.
Een weekendje naar bijv. Knokke in Belgie is veel goedkoper dan een weekendje Scheveningen.

Ook kun je op www.vakantieveiling.nl kijken, collega van me boekte daar wel eens vakanties.

Anders misschien bed&breakfast wat voor je? Die zitten er in bijv. Zandvoort erg veel bij het strand. En ook in Duitsland e.d. is dit erg veel te vinden.

Succes met zoeken!

an_ti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-10 18:50

Ik zat te denken aan Parijs of Engeland, en misschien ergens in belgie! Meer mensen?

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 18:52

tja, wat is je budget? parijs en londen zijn erg duur..

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 23:49

Misschien weekendje brussel?

Je kan ook evt op www.stedentrips.nl staan soms leuke aanbiedingen tussen in ook in nl.. :D

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 23:50

vakantieveiling? veel goede verhalen over gehoord tot nu toe!

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 23:51

Een goedkoop ticket op Ryanair ( wel buiten het seizoen ) naar Londen zijn goed te krijgen (vanaf 1 euro all in) daarna een goedkoop hosteltje http://www.hostelworld.com en dan kom je een heel eind denk ik! :)

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 12:50

Ik heb het zelfde idee, om mijn vriend met zijn verjaardag in November te verrassen met een weekendje weg. Ik ben nu veel op vakantieveilingen enzo aan het kijken, echt leuk om te doen en als je geluk hebt, kun je super goedkoop overnachten in een hotel.