wat is een leuke vakantie bestemming voor jongeren. wat niet duur is en welke periodes zijn hetduurste graag strand en uitgaansleven lijkt ons leuk. geen muzeums bezoeken en die dingen. ongeveer een week of 1,5 week denk ik
en in welk land is het eten en uitgaan niet super duur
Oost-europa is goedkoop maar duurder kwa reis en je hebt niet echt zee en strand enkel grote recreatiemeren. Niks mis mee maar als je echt zee wilt is dat niks.
Als je echt zon zee strand wilt zo ik kijken naar een last minute griekenland, spanje, italie(rimini) of uiteraard turkije. Als je kan spelen met vertrektijd zou ik tot half/eind augustus wachten. Maar je hebt last minutes incl vlucht en hotel al voor 300 euro p.p vaak nog met ontbijt erbij.
Mowoah
Geplaatst: 20-07-10 21:01
Een feestvakantie dus?
Kijk eens op de websites van GOGO, Beachmasters of Solmar. Ook kun je googlen op jongerenreizen en je krijgt een boel resultaten! Op deze websites kun je ook meteen kijken wanneer alles het duurste is, vaak midden in het hoogseizoen. (deze weken dus) Wanneer je een beetje aan het einde van de vakantie gaat of vroeg in het begin is alles vaak wat goedkoper. (maar ook minder druk met Nederlanders bijvoorbeeld!)
Hoe oud ben je? Renesse/Terschelling is een leuke vakantie om mee te beginnen, maar daar zijn de meesten rond de 16 jaar oud.
Je kunt het ook zo duur maken als je wil, uit eigen ervaring weet ik dat bijvoorbeeld Lloret en Chersonissos best duur kunnen zijn, maar je kunt ook zoeken naar goedkope, leuke eettentjes wat verder uit het centrum.
Ook qua appartement/hotel kun je het zo duur maken als je wil, wanneer je meer in het centrum en uitgaansleven wil zitten met je app./hotel dan ben je vaak wat duurder uit dan wanneer je wat buiten het centrum gaat zoeken.
Succes!
citroen
Geplaatst: 20-07-10 21:44
Bulgarijè-Sunnybeach indd! is echt superleuk! Leuk uitgaan, lekker zandstrand, leuke winkels en goedkope terasjes!!