Limburg late vakantie: waar gaan we naar toe?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Isabonny

Limburg late vakantie: waar gaan we naar toe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-10 11:49

Waar gaan de Limburgers dit jaar naar toe op vakantie?

Ik heb dit jaar de laatste 3 weken van de kindervakantie pas vrij (we wisselen elk jaar af op het werk). En aangezien Limburg als laatste vakantie krijgt dit jaar, betekend dat dat we pas de laatse 2 weken van augustus en de 1e van september vrij hebben.

We zijn echte camping/gezelligheidsmensen, maar het valt ons altijd tegen als je op een camping zit die helemaal leegloopt, omdat dan voor de meeste mensen de vakantie dan al voorbij is.
We zullen dus ook dit jaar waarschijnlijk niet langer dan 2 weken wegblijven (onze 1e 2 weken dus).

We gaan dit jaar naar Karintie in Oostenrijk. Een definitieve camping moeten we nog kiezen. Ik denk dat we voor een grotere gaan, want ik heb geen zin om op een kleine halflege camping te staan. Dan is de kans ook groot dat onze dochter geen kinderen vind om mee te spelen.

Ik ben eigenlijk benieuwd waar andere Limburgers heengaan?
Vorig jaar hadden we ook als laatste regio vakantie. Toen stonden we op Camping Nenzing in de Voralberg in Oostenrijk. Ik had het idee dat er toen nog heel veel Limburgers aankwamen, toen wij vertrokken (toen hadden wij nl. de 1e 3 weken vrij).

Neej

Re: Limburg late vakantie: waar gaan we naar toe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 12:52

LZP > BEU

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-10 15:56

Zijn er nou werkelijk geen Limburgers/Brabanders die pas de laatste weken van de vakantie op pad gaan?
Het zal toch niet zo zijn dat wij zometeen als enige op een camping staan :+ ?