preston palace

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

preston palace

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-10 20:10

brand maar los, wie is er geweest, hoe was het, is het het geld waard en wat moet je daar nog los betalen?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-10 21:14

Er is hier toch wel eens iemand geweest? Het concept lijkt me super maar dat maakt me juist ook aan het twijfelen omdat het ook wel goedkoop is.

Anieke89

Re: preston palace

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 21:17

Preston Palace in Almelo bedoel je? Wij zijn daar geweest toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren en het is ons erg goed bevallen! Meer dan genoeg dingen die je kunt ondernemen, het eten was lekker en altijd meer dan genoeg op voorraad. Verder hebben wij voor zover ik weet niks meer hoeven te betalen.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-10 21:19

Anieke89 schreef:
Preston Palace in Almelo bedoel je? Wij zijn daar geweest toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren en het is ons erg goed bevallen! Meer dan genoeg dingen die je kunt ondernemen, het eten was lekker en altijd meer dan genoeg op voorraad. Verder hebben wij voor zover ik weet niks meer hoeven te betalen.

Ik zag namelijk ook ballen gooien op een filmpje van youtube, kan je dat dan doen zonder prijzen te winnen of zal je daar wel voor moeten betalen? Volgens mij bestaat er alleen een preston palace in almelo?

Boemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 21:22

Preston Palace in Almelo is een unieke belevenis. Je betaalt één all-in tarief voor het eten, de drankjes, de spelmogelijkheden, het zwem- en saunaparadijs èn het entertainment.

Boemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 21:22

Dit heb ik van de website

daniekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 21:23

ik vond t geweldig, ontbijten met Mallibu-chocomel, de hele dag ijsjes en soep, haha ik vond het er geweldig, maar je moet niet te lang gaan, 2-3 dagen is meer dan genoeg :)

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 21:28

Ik ben er een lang weekend geweest. Vond het er erg leuk en goed voor elkaar.
Alleen jammer dat je per dag maar 1 handdoek krijgt. Had nog bij de receptie gevraagd of ik een schone handdoek mocht als ik de vieze zou inleveren ofzo, maar dat was absoluut onmogelijk. Leuk als je hebt gezwommen en 's avonds nog een keer wilt douchen omdat je je dood zweet. :\

Eten en drinken was er allemaal dik voor mekaar, hotelkamer was netjes (maar wel klein vond ik). En het zwembad is echt geweldig! <3

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 21:29

[ENT] > [BEU]

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-10 21:34

Plien91 schreef:
Ik ben er een lang weekend geweest. Vond het er erg leuk en goed voor elkaar.
Alleen jammer dat je per dag maar 1 handdoek krijgt. Had nog bij de receptie gevraagd of ik een schone handdoek mocht als ik de vieze zou inleveren ofzo, maar dat was absoluut onmogelijk. Leuk als je hebt gezwommen en 's avonds nog een keer wilt douchen omdat je je dood zweet. :\

Eten en drinken was er allemaal dik voor mekaar, hotelkamer was netjes (maar wel klein vond ik). En het zwembad is echt geweldig! <3

Op de hotelkamer zul je toch niet veel zijn denk ik. Wou eigenlijk één nacht maar dan misschien wat bijbetalen zodat we er pas later uit hoeven te gaan anders kom je aan om 15:00 en moet je er om 11:00 alweer uit met het ontbijten erbij sochtens kan je dan die tweede dag niks doen.

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 22:14

Ik was daar met collega's door de weeks.
Blijkt dat er door de weeks alleen maar bejaarden zitten :=
we waren echt in de soos beland, dus als je gaat ga dan in het weekend!