Dus wederom gaat ons vliegtuig naar Mallorca!

We zijn met z'n tweetjes, gaan in augustus

Roept u maar!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovesemmie schreef:ìk en me vriendje gaan 13 tot 20 augustus ook naar mallorca, anders zou je eens moeten kijken bij apartementen, zijn wat goedkoper wij konden voor wat jij zoekt niet echt veel hotels vinden volgends mij , veel plezier!
daaf4ever schreef:In Sa Coma kan je heel leuk paardrijden! Is ook geschikt voor beginners. Er staan leuke paarden, die goed behandeld worden. (Altijd schaduw, drinken etc... Je hoort wel eens van die gruwelverhalen....) Is volgens mij een half uurtje van het vliegveld af. En ze hebben echt heel leuke paarden. En de rit zelf is ook leuk, duinen, strand, oude boerenweggetjes, echt heel leuk! En niet eens duur, was volgens mij 10 euro voor 2 uur.
Laura1589 schreef:Meld me ook even hier!
Ga 10 augustus met vriendinnen 8 dagen naar Mallorca, El Arenal! We verblijven in Ayron Park (appartement). Iemand hier al ervaringen mee?
En zijn er hier ook tips m.b.t. eetgelegenheden op Mallorca? We hebben namelijk helemaal niks aan 'eten' geboekt, zelfs geen ontbijt haha. Dus wat is leuk en lekker?
Annn schreef:Laura1589 schreef:Meld me ook even hier!
Ga 10 augustus met vriendinnen 8 dagen naar Mallorca, El Arenal! We verblijven in Ayron Park (appartement). Iemand hier al ervaringen mee?
En zijn er hier ook tips m.b.t. eetgelegenheden op Mallorca? We hebben namelijk helemaal niks aan 'eten' geboekt, zelfs geen ontbijt haha. Dus wat is leuk en lekker?
Grappig, dat kon ik zien vanaf mijn appartement
Zit je nog wel in t duitse gedeelte denk ik, stukkie lopen en je kunt gewoon NLs praten
qua eten zit je wel goed, je hoeft de boulevard maar op te lopen en je naar binnen laten lokken door een van de 2349032 proppers..
Ontbijt hebben wij nooit echt gedaan, tegen de tijd dat we wakker genoeg waren was het alweer lunchEn dan kan je ook terecht bij een restaurantje of een van de supermarkten