Mallorca Playa de Palma: Iberostar Royal Cristina

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Mallorca Playa de Palma: Iberostar Royal Cristina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 12:52

Ja ja wie is hier nog niet zo lang geleden geweest?

Is het een fatsoenlijk hotel?

Hoe zit het met omliggende restaurantjes/supermakt? Dit ivm LO / HP / AI keuze.

Ik ben zelf 10 jaar geleden naar El Arenal geweest. Toen was ik nog maar 19/20. Dus het lijkt me dat er veel veranderd is?

klijnliesje

Re: Mallorca Playa de Palma: Iberostar Royal Cristina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-10 13:04

echt wel ... El arenal is niet zo fris meer. Allemaal oude ruf, gedateerd. Het hotel waar je heen gaat is wel leuk en het boulevard in El arenal ook wel maar 98 procent jongeren en het leven begint er s'nachts. Ik weet niet hoor met kleine kids niet aan te bevelen. Hotel wel El arenal niet. Wij gaan al 7 jaar 3x per jaar naar mallorca, en kiezen voor Cala d'or en Alcudia Santa Ponsa .

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-10 13:07

Ik heb nog niks geboekt, ben aan het rondkijken! Maar als ik dan weer street view zie dan twijfel ik. Dan is het toch veel steen enzo... (zal de leeftijd wel zijn).

Maar ja EN aan het strand EN bij winkeltjes EN rust&groen...lastig???

Hoe is het in de regio's waar jullie zitten? Leuke eettentjes/terras/rust/maar wel strand en zwembad?

Ik ben ook naar bulgarije aan het kijken... pfff ik weet zo niet wat we moeten gaan doen! Mallorca is lekker kort vliegen en vanaf eindhoven.

Dreamy

Re: Mallorca Playa de Palma: Iberostar Royal Cristina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 22:29

Ik ben daar 10 jaar terug geweest en heb daar heel goede herinneringen aan (mijn moeder, oma & exfamilie zijn er heel erg over te spreken), we zijn er in totaal 3x geweest :) Helaas heb je hier niks aan aangezien er idd vast veel veranderd zal zijn.
Maar het was altijd een prima hotel, wil er graag nog eens terug!