Dit jaar gaan we opnieuw naar Aruba toe, het was ons vorige jaar zo goed bevallen dat we er weer dol graag heen wouden. Vorig jaar hebben we het eiland zelf verkend door met een tour bus het eiland over te gaan. Dit was ontzettend leuk, maar om dit nu weer te doen lijkt me te gaan vervelen.
Nu las ik dat je op Curaçao met dolfijnen kunt zwemmen, dit lijkt me echt geweldig om dit eens te doen. Kan iemand mij vertellen of er een manier is om voor een dag vanaf Aruba naar Curaçao toe te gaan (per boot), en dat je daar dan wordt opgepikt door iemand om naar het Sea Aquarium te Curaçao te gaan.
_Vanes_
Geplaatst: 07-07-10 20:54
...Gewoon vliegen , nog geen 20 minuten vliegtijd, met DAE of Inselair. Als je alleen Seaquarium doet met dolfijnen, dan is dat goed te doen voor 1 dag.
Ja dat is misschien toch wel de beste oplossing, want de afstand tussen aruba - curacao is 70 km en per boot over de ruwe zee is misschien toch niet z'n goed idee..
En met het vliegtuig is het 30 min.. heeft iemand misschien ook ongeveer een prijs voor deze vlucht? Want ik kon zelf alleen maar retour vluchten van 2 dagen vinden.. En we zouden er graag 1 dag willen zijn, omdat we die avond wel weer in ons hotel moeten slapen.
Heb 2 weken geleden daar met dolfijnen gezwommen!Aardig aan de prijs maar het is fantastisch! Vliegen vanaf aruba kan al in 16 minuten. Alleen de inchecktijd isiets van 1.5 uur. Wel van te voren je zwemmen reserveren hoor, anders gaat het niet lukken. Je kan eventueel ook nog een paar dagen bij Lions dive resort boeken, direct naast het sea aquarium. Fijn hotel en gratis naar het sea aquarium!