Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Hij is degene die boeken meeneemt, ik heb daar niet genoeg plek voor in mijn tas
Ik denk dat ik vandaag maar even een bestelling ga plaatsen bij Bol.com

Misschien dat ik daar ook nog iets van bestel. Ik neem denk ik 4 boeken mee, vooral als het grote pillen zijn heb ik daar wel genoeg aan
Ik kan namelijk niet lezen en tegelijk mijn Ipod ophebben
Heb ik vorige vakantie gelezen, net als het recht om terug te keren van leon de winter (of het recht op terugkeer, weet het niet meer zeker). Beide hele goede boeken
Haar Naam Was Sarah had ik met twee middagjes uit, is niet zo'n dik boek en leest lekker weg. Wel heel emotioneel
Het recht op terugkeer is een wat dikker boek, maar je wordt er wel heel erg in opgezogen dus je blijft dan ook een tijdje lezen zeg maar
Denk alleen dat je die al hebt gelezen..

.
.
. Ik heb een boek uit het historische genre liggen, Nefertiti van Michelle Moran. Geen al te dik boek over 1 van de beroemdste Egyptische koninginnen, leest prettig weg.
.
. Die is nog redelijk dik en mijn ouders en ik zijn van plan om vooral veel op onderzoek uit te gaan in Berlijn, dus het boek is vooral voor 's avonds lezen.
. Dik ook 
van Stephenie Meyer , zijn fijne doorleesboeken en je kunt ze makkelijk even aan de kant leggen en daarna weer verder lezen