Zo, denk dat we allemaal wel aan vakantie toe zijn. Ik heb besloten om in september of misschien oktober een weekje ierland te doen. Kan me er altijd heel geod vermaken in mn eentje, dacht nu eraan om een een oproepje te doen aan jullie bokkers. Wie heeft er eventueel zin om als groepje naar ierland te gaan. Daar kunnen we uiteraard de dagen op eigen planning in delen, maar ben alleereers benieuwd wie interessen heeft om ook te gaan en wat jullie graag zouden willen? De bedoeling is wel low-budget. Dus hostels en b&b´s!
denk meer cultureel maar dat maakt niet zoveel uit, want als we een leuk groepje hebben dan kunnen we altijd nog opsplitsen ofzo en gewoon in de avond samen uit eten gaan etc. Weekje of iets in die richting. gewoon om er even uit te zijn en lol te hebben met mensen waar je mee kan kletsen (over o.a. paarden)
Oehh Droomwens Wil altijd nog het land van de bonte-rotknollen bezoeken Ik "meld" me alvast, heb waarschijnlijk in september nog wat activiteiten.(wil oa. naar HE )
ik zal het wel eens uitzoeken, weet dat grote dorm rooms goedkoper zijn. We zouden ook twee nachten in een tent kunnen doen ofzo. En in jeugdherbergen kan je ook vaak koken, degene die ik ken tenminste. Dus op die manier kunnen we een goede avond maaltijd hebben voor minder dan 5 euro! Het ligt eraan hoe budget we het willen doen.
ik zie dat er al jeugdherbergen zijn vanaf 7 euro, de meeste kan je al ontbijt bij krijgen ook (is alleen cornflakes met melk etc). Dus het kan echt heeeeel goedkoop!
het idee is eigenlijk om er lekker een weekje uit te zijn met een groep meiden die allemaal het leuk vinden om over paarden te praten. In de avond leuk samen uit (dublin is super om uit te gaan, lekker relaxed) en gewoon een leuke week mee te hebben voor weinig geld ( en dan nog niet gesproken over de leuke ieren).
als iedereen nou eens zou roepen welk periode het beste uit zou komen! En als we uiteindelijk weten met hoeveel we gaan dan kunnen we vliegtickets bestellen en hostelbedden boeken. Leuik als we allemaal samen tegelijk tickets boeken, dan kunnen we een beetje bij elkaar zitten.
op zich zou dat niet een probleem moeten zijn AB. Want als we elkaar vrij laten en samen zouden komen om bijvoorbeeld te ontbijten en avond eten te doen dan zouden we allemaal met elkaar overweg moeten kunnen. Dan kunnen we tijdens ontbijt zien wie met wie meegaat die dag. Maar ik sta best wel open voor een pre-meeting hoor!